Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurte på om da e andre her som har følsom tarm og e gravide?
Da førsta eg la merke til med graviditeten var jo at eg hadde ikkje vondt i magen lengre. No kan eg spisa ting eg ikkje har spist på øve et år :) Har andre da sånn og? :)
Så deilig! Vet at flere som har allergi gjerne blir allergifri/mindre utslag mens de går gravid og/eller ammer.
Jeg tåler det meste. Lurer på om jeg er noe mer fisefin hvis det blir litt mye løk nå enn før, men utover det kan jeg basert på tarmsystemet spise det samme som tidligere :)
Kos deg med deilig mat du ellers må unngå! :-D
Jeg kan ikke drikke appelsin eller eplejuce vanligvis, tør ikke prøve nå heller, men når det kommer til sykdommer vet jeg at man er mer beskyttet. Det er bra!!
Er ikke mye beskytta mot sykdommer her ihvertfall, er på andre runde med kraftig forkjølelse på 3 uker, og mellom der hadde jeg omgangsyke.. Men har ei snuppe på 1,5år så er på første året i barnehagen og det merker vi voksne på kroppen og ja!