Følsom luktesans sa du??

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Uurg... Sambo var på fylla i natt, og gud bedre som han lukter fyll i dag.... -_-
Han sitter sånn to meter unna meg og jeg brekker meg av lukta :P
Aldri hatt det sånn før jeg... Fysj :P
Samme gjelder når jeg f.eks sitter i bilen og den står å går. Så går det noen forbi som røyker, og jeg blir helt uvell av røyklukta som da kommer inn i bilen gjennom viftene :P Kjente aldri det før siden jeg selv røyket, men nå tåler jeg ikke lukta...
Flere som har følsom luktesans? :)

Å ja!! Særlig røykere takler jeg ikke :/ har vært sånn hver gang.. Men mange andre lukter jeg heller ikke liker, og jeg lukter svakere lukter enn før, nå syns jeg noe er ekstremt, mens mannen min snuser i lufta og knapt kjenner det.. :P

Jeg er veldig luktfølsom ja :/
Kjempefint i kombo med kvalmen det ;)
Er jeg skikkelig kvalm kan jeg knapt ligge inntil mannen, fordi det lukter rart av lufta han puster ut.. f.eks.. er jo helt håpløst!

Å ja!! Særlig røykere takler jeg ikke :/ har vært sånn hver gang.. Men mange andre lukter jeg heller ikke liker, og jeg lukter svakere lukter enn før, nå syns jeg noe er ekstremt, mens mannen min snuser i lufta og knapt kjenner det.. :p
Hehe, kjenner meg igjen i den med svake lukter... :P Og jeg har veldig god/følsom luktesans til vanlig, så nå er det ekstrem :P

Er jeg skikkelig kvalm kan jeg knapt ligge inntil mannen, fordi det lukter rart av lufta han puster ut.. f.eks.. er jo helt håpløst!
Usj, ikke noe særlig å ha det sånn når det blir sammen med kvalme da :/

Kjenner meg absolutt igjen ja! :/ Sambo blir helt oppgitt over den overfølsomme luktesansen min :P Kaffe er noe av det verste akkurat nå, brekker meg av det. Og jeg elsker vanligvis kaffe :)

Haha "puste-lukt" er jo helt grusomt :p

Godt å lese at det er flere :)

Jeg skjønner ikke de som klarer å røyke når de er gravide. Ikke bare med tanke på barnet, men den lukta.
jeg røyka før jeg ble gravid, og den lukta nå gjør at jeg brekker meg. Helt grusomt.
Lukten av rå løk gjør meg også kjempedårlig...

Back
Topp