Følsom eller?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
En kollega av meg fikk barn for fem uker siden, og igår var babyen på besøk på jobben. Jeg fikk lov å holde det lille nurket, men da begynte jeg å gråte med en gang! Den var så fryktelig liten og veide nesten ingen ting! Det var så overveldende følsesmessig. Bare det å tenke på at jeg har en liten en inne i magen, og om bare noen måneder er det faktisk min egen datter jeg kommer til å holde.
Når jeg skulle fortelle det til kjæresten min, begynte jeg nesten å gråte igjen...
Det er en sån lykkerus som jeg aldri har opplevd før.

Andre som har det sånn?

Så fin opplevelse. Jeg vet ikke om det ligner men jeg blir rørt veldig fort, spesielt når jeg ser på en fødsel på tv/nettet feks Tv2's "Beretninger om Begynnelser". Jeg begynner å tute allerede på åpningssangen, den er så søt. Definitivt noe hormoner:)

Det er ille å si det, men jeg er nesten litt motsatt! Har flere nære venner som fikk barn på vårparten i år, og de er jo så klart skjønne og fine, men jeg har bemerkelsesverdig liten trang til å holde og dulle med dem! Før jeg selv ble gravid var det helt motsatt... Tror jeg trenger litt avstand enn så lenge. Ikke at jeg ikke gleder meg stort til at lillemann kommer, men jeg er ikke helt klar for det helt enda. Høres ikke bra ut, men jeg trenger nok de 4 mnd som er igjen på at det synker helt inn at jeg endelig(!!!) har fått "pakken" jeg så lenge har drømt om. Mann, hus og barn på vei... A4-livet. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også var motsatt når jeg gikk med førstemann. Alle tok det som en selvfølge at jeg ville se, holde på og kose med alle babyer - men det hadde jeg faktisk NULL interesse av! Etter at jeg ble mor lar jeg meg derimot sjarmere, og holder gjerne på de (selv om det er litt skummelt med de helt små). Barn er søte, men det syntes jeg ikke for fire år siden!! :b

Det er ille å si det, men jeg er nesten litt motsatt! Har flere nære venner som fikk barn på vårparten i år, og de er jo så klart skjønne og fine, men jeg har bemerkelsesverdig liten trang til å holde og dulle med dem! Før jeg selv ble gravid var det helt motsatt... Tror jeg trenger litt avstand enn så lenge. Ikke at jeg ikke gleder meg stort til at lillemann kommer, men jeg er ikke helt klar for det helt enda. Høres ikke bra ut, men jeg trenger nok de 4 mnd som er igjen på at det synker helt inn at jeg endelig(!!!) har fått "pakken" jeg så lenge har drømt om. Mann, hus og barn på vei... A4-livet. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig klar for A4-livet jeg også. Har mann, hund, Volvo og barn på vei, så da mangler jeg bare hus med hage:)

Back
Topp