Følger du vaksinasjonsprogrammet på barnet?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Ingunnbloggen: Jenta mi er tre måneder gammel, og vi har vært på tremånederskontroll på helsestasjonen. Det var tid for vaksinasjoner, og jeg var utrolig nervøs. Jeg har vært usikker på hva jeg syns og mener om vaksinasjoner generelt i mange år, og har enda ikke helt bestemt meg. Les resten av bloggen her ->http://www.babyverden.no/blogg/Ingunnbloggen/Vaksinere-eller-ikke/

Følger du vaksinasjonsprogrammet på barnet?

Ja, men er litt på etterskudd pga Emmeth har vært en del syk og mye feber, så får lissom ikkke tatt sprøyte når han ikke er tipptopp da effekten av vaksina ikke blir som den skal. Jentene har fått alle vaksiner de skal ha.

Vi følger vaksinasjonsprogrammet. Dette er vaksiner som er utprøvd og dokumentert i årevis, så det anser jeg som trygt. Influensavaksiner og liknende, derimot, blir ikke aktuelt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Enig med Volven.
Vi tar barnevaksinene, men de nye vaksinene som har kommet de siste åra (mot svineinfluensa o.l) syns jeg er skumle. Masse ufine bivirkninger i etterkant der..

Ja det gjør vi!

Ja det gjør vi!
Vi er utrolig heldige som lever i et land hvor alle barn får tilbud om vaksiner slik at de ikke skal smittes med potensielt livsfarlige sykdommer, og det synes jeg man bør være takknemlige for og ta imot tilbudet!

Vi følger vaksinasjonsprogrammet. Dette er vaksiner som er utprøvd og dokumentert i årevis, så det anser jeg som trygt. Influensavaksiner og liknende, derimot, blir ikke aktuelt.

Signerer her:-)

Selvfølgelig følger vi vaksinasjonsprpgrammet. Er veldig uvitende folk som er vaksinemotstandere, og de aner jo ikke hvor mye de ødelegger for andre. Arg. Blir irritert bare jeg tenker på dem :p (barnavaksinasjonsprogrammet altså, ikke influensavaksiner).

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Signerer!

Back
Topp