M
Moderator Amalie
Guest
Eller gjør du som du føler for selv? Som f.eks. å spise salami, bare så lenge den er nyåpnet e.l.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bestemte oss i går for å ha fast fiske middag hver tirsdag og torsdag framover. Jeg har heller ikke vært så flink på den fronten eller med grønnsaker, så der er vi to.Ja er flink å unngå det jeg skal, men har syndet noe på godisfronten. Blitt litt mye søtsaker så denne uka har jeg forsøkt å ta meg selv i nakken. Jeg er dog ikke like flink til å følge rådene for hva man skal/bør spise. Det blir nok totalt for lite grønsaker tror jeg og fisk er sjeldent. Det blir fem om dagen, men ikke alltid fem ulike sorter da. Men jeg tar Omega 3 daglig og multivitaminer, bør i større grad kompensere for fiskemiddag med makrell i tomat. Spiser ellers ikke spesielt fet mat. Har de siste dagene hatt mer fokus på melkeprodukter etter at jeg leste om jod her på babyverden.
Vi bestemte oss i går for å ha fast fiske middag hver tirsdag og torsdag framover. Jeg har heller ikke vært så flink på den fronten eller med grønnsaker, så der er vi to.
Virker nesten som om det er flere her inne som har falt inn i en godis periode
Samme herHe he ja For meg er det is og sjokolade som har vært svakheten.