Følger du retningslinjene til Matportalen om mat i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Eller gjør du som du føler for selv? Som f.eks. å spise salami, bare så lenge den er nyåpnet e.l.?

Følger dem også! Spiser stekt salami da [emoji16]

Selvfølgelig gjør jeg det! Skjønner ikke vitsen med å ta sjansen på noe annet. Er kun 9-10 mnd av livet, og det klarer alle så lenge viljen er der. Jeg hadde iallefall aldri tilgitt meg selv HVIS jeg hadde gjort noe som skadet barnet, men som lett kunne vært unngått. Sist jeg var på barsel stod mamma klar med hjemmelaget potetsalat og spekemat fat når hun kom på besøk [emoji23]

Følger de (nå er ikke det så stort tap for meg da jeg ikke liker verken spekemat eller muggost f.eks:p)

Følger de (nå er ikke det så stort tap for meg da jeg ikke liker verken spekemat eller muggost f.eks:p)

Ååååå, spekemat er jo sååå godt!! Skriker innvendig hver gang ungene vil ha trønderfår, mør osv [emoji24][emoji28] Og brie, camembert, blåmuggost!! Gler meg til jul!! [emoji23] Skulle gjerne "vært som deg" nå .. haha! [emoji849][emoji16]

Ååååå, spekemat er jo sååå godt!! Skriker innvendig hver gang ungene vil ha trønderfår, mør osv [emoji24][emoji28] Og brie, camembert, blåmuggost!! Gler meg til jul!! [emoji23] Skulle gjerne "vært som deg" nå .. haha! [emoji849][emoji16]
Jeg er vel forsåvidt ganske heldig ja :hilarious::hilarious:

Følger det. Er uansett ikke så glad i kjøttpålegg og spekemat eller muggoster

Følger retningslinjene, men savner så inderlig å kunne spise Brie... [emoji17]

Jeg savner så fryktelig nystekt rundstykke med spekeskinke, brie og avokado på :arghh: Følger rådene ellers :-)

Jeg har sluttet å spise oppskjært kjøttpålegg av alle slag, mest fordi lukta gjorde meg uggen. Begynner nok å spise kokt skinke igjen etter hvert, men bare nyåpnet.

Savner veldig å spise biff som ikke er ihjelstekt, men det får bli i januar.

Ikke veldig glad i fiskelever, spekemat eller sashimi uansett. Så det er null stress.

Back
Topp