Følger du med på håndballVM?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kjersti

Guest
Jeg er sportsidiot og sitter klistret til skjermen om dagen. I helgen satt jeg og gaulet til TVen da datteren min på 3 sa: "Mamma, de tan itte høje deg!!!" :)

Flere som følger med på håndballen?

Jeg følger med på håndballen - når sambo er på jobb! Han finnes ikke interessert, så akkurat i kveld er jeg "glad" han jobber kveld, slik at jeg kan bite litt negler for meg selv. Og ikke minst irritere meg over serbisk publikum, og le litt av kommentatorenes kommentarer om "beistet" til Serbia.

Jeg følger med på håndballen - når sambo er på jobb! Han finnes ikke interessert, så akkurat i kveld er jeg "glad" han jobber kveld, slik at jeg kan bite litt negler for meg selv. Og ikke minst irritere meg over serbisk publikum, og le litt av kommentatorenes kommentarer om "beistet" til Serbia.
Hihi! Samme her! Mannen er på juleball med elevene sine, så jeg storkoser meg! Får besøk av søsteren min til 2. omgang og hun er minst like ille som meg;)

Hihi! Samme her! Mannen er på juleball med elevene sine, så jeg storkoser meg! Får besøk av søsteren min til 2. omgang og hun er minst like ille som meg;)

Hehe, høres ganske gøy ut med besøk! Synes det er litt for spennende til at jeg kan følge med hele tiden, uten å ha noen andre enn babyen å snakke til, så jeg må ha pc'en i fanget samtidig.

For en keeper vi har altså!

Ja, jeg griner fortsatt etter Norges tap i dag :( virkelig trist, medalje har nesten blitt en del av julefeiringen her ;)
Ja, ikke mye gøy altså.. Spøkte med at de kunne ryke mot Serbia, men tenkte aldri at det faktisk kunne skje!

Å ja - her ser jeg alt av håndball. Synd Norge gikk ut i dag. Men fortsatt mange gode kamper fremover....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp