Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Plukker opp litt her og litt der...mitt beste tips...ikke bo i et museum med møbler så tunge at du ikke kan flytte på dem, eller male over veggmalerier uten at slekta får nevrose...
Og Imogene, om jeg skulle gitt noe tips måtte det være å ha nøytrale farger på vegger og store møbler, slik at man enkelt kan variere gardiner, puter og annet dill dall, slik at man enkelt kan skifte stil etter årstid og humør.
følger med i blader og intriør forum og blir veldig påviket , men har det som jeg liker selv ...ommøbelerer stadig her ii huset men , er ikke så veldig på det dille ting og tang , vil gjerne ha minst mulig i stua liker gjerne å male om gammelt,eller finne en egen vri på det
nei, jeg har ikke peiling på interiør. Eller kanskje, men prioriterer aldri ting til hjemmet. Her er det sørgelig halvferdig og har vært slik hele tiden. Tomt på veggene, har bare noen få bilder, mangler smarte oppbevaringsløsninger osv. Hjelper ikke at det skulle vært pusset opp i alle rom her heller. vi har malt kjøkkenet og Linneas rom etter at vi flytta inn men resten ser elendig ut [:-]