følger du drømmene dine?

marihøna!

Andre møte med forumet
heisann... tittelen sier vel sitt... Følger du drømmene dine? enten være seg hus, jobb, reise, hobby eller andre ting??? følger du dine  drømmer fra nå eller fra du var yngre??
Da jeg var liten satt jeg å "leste" atlas, og drømte om alle plassene jeg skulle besøke eller bo når jeg bare en dag ble gammel nok til å gjøre det selv! da jeg vokste opp tilbringte jeg de fleste ferier på hytta som lå en time unna, og i ytterste tilfelle kunne vi ha en biltur ned Gudbrandsdalen eller til til Trondheim, likevel satt jeg og drømte om VERDEN! Etter jeg ble gammel nok til å reise selv har jeg opplevd mye av verden. Jeg har frem til nå vært i 51 land, og drømmen min er å oppleve 100 land før jeg dør. Jeg vil aldri gå glipp av drømmen min om å oppleve resten aav drømmene mine!!! Hva med deg???

Absolutt ikke.. [:D] Egentlig litt glad for det, for jeg er "skaphippie"... Hadde jeg fått gjort som jeg ville, hadde det vært å la alt kroppshåret gro, bo i kollektiv, peace & love, hasj og fri sex! [8D]

Japp! Det gjør jeg. [:D] Selv om det er litt risky. Kjør hardt, kjør stil! [8D]

vel....mange av mine drømmer har gått i vasken FØR jeg har klart å realisere dem....så nå har jeg lært at man må gripe muligheten mens man har den - så nå hopper jeg ut i og satser alt på en drøm jeg har[:)]

kan egentlig male ganske bra..men satsa heller på et trygt fagbrev og "skikkelig" utdannelsen, enn å leve fra dag til dag som kunstner[8D]too risky

jeg mangler det derre med verden jeg... vil se så mye mer!!

Jepp :D

har hatt to drømmer:
1 jobbe på barnehjem, det gjorde jeg sommern 08 :)
2 få familie :) har fått en fantastisk samboer å nyyydelig gutt.. etter sommern er vi gift og så da må jeg kansje finne en ny drøm å følge? :P

ORIGINAL: Labambie

Absolutt ikke.. [:D] Egentlig litt glad for det, for jeg er "skaphippie"... Hadde jeg fått gjort som jeg ville, hadde det vært å la alt kroppshåret gro, bo i kollektiv, peace & love, hasj og fri sex! [8D]

minus la kroppshåret gro og jeg liker ikke hasjrus, men ellers signerer jeg.

ORIGINAL: marihøna!

Niceday: det høres fantastisk ut!! kjør på!!!
ja, denne muligheten SKAL jeg ikke gå glipp av[:D][:D][:D] mange er skeptiske - men så lenge mine nære og kjære støtter meg så kjører jeg på[:)]

molle 80: det er aldri for sent:) har man lyst har man lov!! spar litt hver måned så har du plutselig råd!

Jeg prøver! Drømmen min (som alle andre jenter jeg vokste opp med har mobbet meg for hele mitt liv siden de ville bli flyveledere eller astronaut eller popstjerner og slikt) har alltid vært å få meg en snill mann og masse søte unger og leve helt vanlig uten noe sånn.. styr.

Nå er jeg gift med en snill mann og har en veldig søt jente og en baby til i magenn. A work in progress, er det ikke det det heter? [8D]

kristinebirgitte: drømmer kan være alt! en fin familie er en flott drøm!!! men hva mener du med "styr"?

har ingen drømmer jeg, har aldri hatt det heller. For jeg kjenner meg selv såppas at det aldri kommer til  åskje likevel[8D]

armstrong, jeg blir lei meg av det du skriver... hvorfor tror du ikke drømmer kan gjennomføres??

Ja, kan ikke si noe annet.

Drømmen var å få barn og å begynne på barneflokken tidlig i 20årene.. Hadde en idé om å bli ferdig før jeg runda 30 også, men nå er det lagt på hylla selv om jeg fint kan klare det.. Drømmer endrer seg jo underveis også [;)]

Drømte om å få bo på eiendommen til mormor, og nå holder vi på å bygge ut huset der og skal flytte dit til sommeren [:D]

Nå drømmer jeg om å gjøre eiendommen til et småbruk for hobbyens skyld, etablere en stor kjøkkenhage, få laget et keramikkverksted et sted på tomta, og å jobbe som fosterhjem en gang i fremtiden... Hvorvidt drømmene i seg selv er levedyktige til eventuell realisering vil vise seg, for drømmene mine endrer seg som sagt [8D] [:)]

Drømmer fortsatt om å gi ut en bok.....Dessverre ikke spesielt nærme den drømmen......Men gir ikke opp drømmen likevel [:)]

drømmene mine ble lagt på is for ei go stund siden, men de er der, å jeg tenker d er aldri forseint, en vakker dag skjer d [:D] 

Back
Topp