Følger dere med på

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
trådene dere starter, eller detter dere av?
Når tråder flyttes til forum jeg ikke er på så ofte, så blir de ofte glemt en stund om det ikke kommer likes/sitater og jeg feks har fått svar på det jeg lurer på. Men ellers er det jo gøy å følge med på når trådene blir lange

Jeg følger med på trådene og takker også for de som tok seg tid til å svare meg :) Sjeldent lange tråder jeg starter

Pleier å følge med men i dag litt mindre pga stor pågang i forumet

Jeg legger ut tråder der de skal være. ;) De blir jo sjekket hver gang jeg titter innom underforumene. :)

Jeg følger stort sett de trådene jeg lager :) Liker eller takker for svar hvis det er noe jeg har lurt på som er viktig :)

Føler stort sett med på trådene, men hender seg jeg glemmer om jeg ikke er innom på en dag eller to *ammetåke*

Føler stort sett med på trådene, men hender seg jeg glemmer om jeg ikke er innom på en dag eller to *ammetåke*
De ryker fort bakover i køen, spesielt denne uken ja

Inne på terminforumet så følger jeg veldig godt med. På generelt og de andre underforumene følger jeg med og svarer til jeg har fått svar på det jeg lurer på, så lar jeg tråden leve sitt eget liv :p

Følger med på alle trådene jeg starter, men har dessverre ikke klart å finne på så mange som jeg skulle ønske.... (skylder fortsatt på ammetåka) :P

Hvis jeg starter tråder så legger jeg dem som regel rett inn på rett underforum, også følger jeg dem en stund. Men trusetråden fra i dag følger jeg ikke, den var kun laget for å lage en tråd, altså en "unødvendig" tråd :p

Følger de trådene jeg lager. Sjeldent de blir fryktelig lange.

Til vanlig prøver jeg å følge med.. idag har jeg ikke peiling :P jeg har vært bort i hele dag, så har kun vært innom ett par ganger når jeg har fått skvisa det inn, men trådene har jo vært borte for lengst :P

Hvis jeg starter tråder så legger jeg dem som regel rett inn på rett underforum, også følger jeg dem en stund. Men trusetråden fra i dag følger jeg ikke, den var kun laget for å lage en tråd, altså en "unødvendig" tråd :p
:eek::eek::eek::eek: :D:D:D

Følger alle tråder jeg lager :)

Back
Topp