Følger andre gravide

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Følger dere andre gravide på sosiale media? Nesten annenhver person jeg følger på Instagram er gravid eller forsøker. Merker hvor tankene mine ligger for tiden :p
Synes også at det er gravide og barnevogner over alt! :D

Man legger nok litt ekstra merke til det når man er gravid også :) Jeg har en søster og en venninne som er gravid så følger hvertfall med på dem :) De vet ikke om spiren min enda..

Følger ikke noen spesielle pga men hvert babysyk lenge og sett barnevogner samt babyer overalt lenge men legger mer til salg relatert til baby da ;)

Ser også barnevogner over alt :-D blir kanskje litt roligere på det etter hvert :)

Jeg følger ikke egentlig noen, annet enn venner som er gravide.
Her fikk jeg liksom ikke tid til å bli babysyk. Det er min samboer som har stått for den delen, også klaffet de på andre eggløsingen. Så har ikke kommet inn i den "boblen" ennå.
Men må innrømme at det dukket opp masse flere mager og vogner bare dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid :)

Jeg følger ingen gravide...men ser jo babyer og barn overalt også på Facebook...så er tydelig hva hodet er fullt av

Følger ikke så mange andre på sosiale medier, men syns at det dukker opp annonseringer hele tiden på Facebook. Mange som skal ha barn til sommeren virker det som, men man blir jo også litt ekstra oppmerksom nå som man er gravid selv :)

Back
Topp