Følge denne gruppa? Symptomer?

Håper_på

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har så lyst til å bli med i denne gruppa da jeg har menstermin 29. juni, men er sikker på at EL var senere slik at det blir termin i juli. Har fulgt med litt på den juni gruppa, men de er jo allerede i gang med ultralyder og det ene og andre som er lenge til for min del.

Hva slags symptomer har dere?

Her har jeg murringer nederst i magen, og kjenner ofte noe i korsryggen også. Blir så stressa for SA når jeg kjenner det i korsryggen, men det er foreløpig HCG stigning på testene. Fikk 2-3 uker på clearblue digital i dag 4+3. Ellers er jeg oftere sulten og "kjenner puppene" i ny og ne :laughing002
 
Det er vel bare å følge denne gruppen om du føler det er riktig :D Jeg har ikm i morgen, og en del menssmerter.. Positiv test i dag. Sist svangerskap kom ikke symptomene før i uke 7-8 kanskje. Ømme pupper, kvalme og veldig sensitiv for lukter.
 
Det er vel bare å følge denne gruppen om du føler det er riktig :D Jeg har ikm i morgen, og en del menssmerter.. Positiv test i dag. Sist svangerskap kom ikke symptomene før i uke 7-8 kanskje. Ømme pupper, kvalme og veldig sensitiv for lukter.
GRATULERER!!! For meg kom kvalmen og spykulene uke 7 sist og holdt seg til uke 17, så så lenge det er stigning på HCG så kjenner jeg at det er HEEELT greit at resten av symptomene venter på seg xsmile5
 
GRATULERER!!! For meg kom kvalmen og spykulene uke 7 sist og holdt seg til uke 17, så så lenge det er stigning på HCG så kjenner jeg at det er HEEELT greit at resten av symptomene venter på seg xsmile5
Kjenner meg veldig igjen her. Spydde fra uke 5 til uke 20 sist, så håper denne gangen blir litt lettere...
 
Har stikninger nederst i magen, mensmurringer (kjennes ut som mensen kommer hele tiden!), store ømme pupper og kvalm/uggen :wtf:
 
Skulle hatt mensen i går, og testet positivt i dag 4+2, termin 1.juli foreløpig ingen symptomer itenom mens enda, dette er nr. 2:)
 
Jeg har ikm først på lørdag, men det skorter ikke på tegn denne gangen heller :) Murringer i korsryggen, humørsvinginger, ømme bryster, svimmel og konstant tørst!
 
Eg og har termin 29 juni, men har født 6 dager over termin dei 2 andre ganger, så kjem nok til å vere i denne gruppa litt eg og
 
Jeg har utgangspunktet menstermin 26 juni. Men forrige gang ble jeg flyttet 1 uke tilbake, og tror kanskje det blir slik nå også. Derfor er jeg litt inn her også :)
Symptomer er ømme pupper, kvalme, trøtt, fryser, mensmurringer, vondt i korsryggen og veldig oppblåst
 
Er 4+2 i dag, og har begynt å kjenne litt på kvalmen. Kaffe er ikke like godt lenger, for å si det sånn...
 
Mitt første tegn var veldig ømme pupper, så kom mensmurringer og ekstrem tretthet rett etterpå ;) Nå begynner jeg også å kjenne meg sliten i korsryggen når jeg har vært på tur, eller gjort husarbeid. Er også veldig oppblåst, så jeg føler jeg ser veldig gravid ut allerede, selv om jeg bare er 4+1 :p
 
Humørsvingninger (ble lett sint) var første tegn. Så kom metallsmak I munnen og blødde ved tannpuss. Tok test I går 9 dpo som viste strek, da pga mensenmurringer og det har jeg I dag også. Først I dag kjente jeg ømhet I brystene
 
Her er det kun tretthet forløbi. Litt stikkinger i brystene innimellom. Sist kom kvalmen i uke 6, så får se om det blir det samme denne gangen.
 
Back
Topp