Føles uvirkelig...

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg ikke gravid!
føler jeg bare innbiller meg det på en måte.. Vi har ønsket dette så lenge at det er veldig uvirkelig!

hadde jeg ikke tatt ørten tester hadde jeg aldri trodd jeg var med barn!

Hva med dere? Noen som føler det likt?

Jeg har små symptomer;

-trøtt
-hodeverk
-ryggverk
-mens uteblitt
-hormontroll :p
-tisser oftere
-lite matlyst
-av og på kvalm
-mannen mener puppene har vokst
-oppblåst (!)
-mye mer utflod
-kjenner noe skjer inni der..
-mye gass.. Promping og raping *flau*

er det rett og slett at jeg tør ikke tro det? Pga. Sa'en? Kanskje etter jordmor eller UL..:)

Jeg har det på akkuratt samme måte! Jeg har ikkje opplevd nogr SA eller prøvd lenge, men jeg synes dette er helt uvirkelig. Jeg kan ikke forstå at det faktisk er jeg som har et foster inni meg selv om jeg kjenner på symptomer hver dag! Hehe.

Tror alt vil føles litt mer virkelig når vi får se liv på UL:) og ikke minst når vi endelig kan fortelle nyheten til andre:)

Deler den følesen.

Det er for godt til å være sant. Hvorfor skal ikke jeg miste når mange andre mister, og jeg mistet jo forrige pp.
Så jeg MÅ teste hver dag så jeg i såfall ser om testene blir svakere. Noe de heldigvis ikke gjør ennå :p

Noen symptomer er på og av, men det er ingen som skriker "gravid".
Alt minner litt om sympomer på mens.
Murringene skremmer meg også, selv om jeg vet at jeg hadde det samme med sønnen min.
Er alltid livredd for å finne blod på dopapiret etter dobesøk.
Puppene er ikke så ømme lengre
kviser! men det kan man jo ha når man venter mensen også.
Med sønnen min så hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme som kom på ikm-dagen, det ser jeg ingenting nå. Bare litt uggen etter måltider.

Men vi krysser fingrene for at det går bra ;)

Er kanskje greit å være litt forsiktig meg å glede seg til man ser liv eller kjenner liv tenker jeg :)

Deler den følesen.

Det er for godt til å være sant. Hvorfor skal ikke jeg miste når mange andre mister, og jeg mistet jo forrige pp.
Så jeg MÅ teste hver dag så jeg i såfall ser om testene blir svakere. Noe de heldigvis ikke gjør ennå :p

Noen symptomer er på og av, men det er ingen som skriker "gravid".
Alt minner litt om sympomer på mens.
Murringene skremmer meg også, selv om jeg vet at jeg hadde det samme med sønnen min.
Er alltid livredd for å finne blod på dopapiret etter dobesøk.
Puppene er ikke så ømme lengre
kviser! men det kan man jo ha når man venter mensen også.
Med sønnen min så hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme som kom på ikm-dagen, det ser jeg ingenting nå. Bare litt uggen etter måltider.

Men vi krysser fingrene for at det går bra ;)

Er kanskje greit å være litt forsiktig meg å glede seg til man ser liv eller kjenner liv tenker jeg :)
Er det samme med meg, jeg tør ikke glede meg i frykt for å skuffet..

Sniker fra sept'13 ;)
Følte det på akkurat samme måten- og jeg var livredd for at det var innbilt svangerskap siden vi hadde prøvd i fire år. Så på ultralyden var jeg nærmest overrasket over at det var en baby der heller enn at det var en jente (alltid trodd jeg skulle få gutt første gang).

Men det skal likevel sies- alle månedene med prøving hvor man hver måned prøvde å kjenne etter om noe var annerledes (jeg er overbevist om at puppene mine ble større og jeg var stadig kvalm i perioden mellom el og tr fordi jeg lette etter symptomer), så skjønte jeg tidlig at noe var annerledes bare dager etter el. Helt sprøtt! Men jeg turte ikke tro det før vi kom på oul :)
Lykke til i svangerskapet!

Sniker fra sept'13 ;)
Følte det på akkurat samme måten- og jeg var livredd for at det var innbilt svangerskap siden vi hadde prøvd i fire år. Så på ultralyden var jeg nærmest overrasket over at det var en baby der heller enn at det var en jente (alltid trodd jeg skulle få gutt første gang).

Men det skal likevel sies- alle månedene med prøving hvor man hver måned prøvde å kjenne etter om noe var annerledes (jeg er overbevist om at puppene mine ble større og jeg var stadig kvalm i perioden mellom el og tr fordi jeg lette etter symptomer), så skjønte jeg tidlig at noe var annerledes bare dager etter el. Helt sprøtt! Men jeg turte ikke tro det før vi kom på oul :)
Lykke til i svangerskapet!

Tusen takk for at du delte dette! Vi mistet dessverre sist, men da hadde vi sagt det til alle de nærmeste :(

Vi skal bestille tidlig ul i ca. uke 10 tenker jeg! Denbe gang må det gå bra..♡
Er skikkelig kvalm i dag og det tar jeg pos! :p

Ei nær venninne har fått vite det samt lillesøster som har bodd hos oss denne uken. Men begge holder kjeft til vi er klar for å si noe ♡

Jeg sliter også med å tro det. Koster på meg ul i uke 12:)

Tenker det samme... merker nesten ingenting selv, selv om jeg har flere av symptomene du lister opp. Hadde trodd jeg skulle merke det mer på kroppen. Er nesten ikke kvalm i det hele tatt, bare litt dårlig matlyst. Ellers føler jeg meg helt normal :-P Men, det er vel bare å nyte det tror jeg? Man merker det jo etter hvert.

Har mange symptomer enda, men det har fortsatt ikke gått opp. Satt og dulla med niesa mi på 6 uker her om dagen, og kjente den deilige lukta av baby og tenkte at "snart får du en liten en igjen selv" men det har fortsatt ikke gått opp helt for meg. Kjenner frykten tar meg når murringene setter inn.. :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har mange symptomer enda, men det har fortsatt ikke gått opp. Satt og dulla med niesa mi på 6 uker her om dagen, og kjente den deilige lukta av baby og tenkte at "snart får du en liten en igjen selv" men det har fortsatt ikke gått opp helt for meg. Kjenner frykten tar meg når murringene setter inn.. :confused:

Det skjønner jeg! Men murring er helt normalt ;)

Ja heldigvis. Men jeg er nå en gang hønemor og blir helt snål av innbilte farer for babyen min :p

Back
Topp