Føles ut som noen stikker meg i underlivet..

Bønna2020

Betatt av forumet
Hei,
Noen som har vært borti noe liknende? Jeg har full bekkenløsning som gjør at jeg ikke kan legge vekt på høyreben uten at det svikter, og smerter i korsrygg og alt det. Men ikveld så ligger jeg i senga og med jevne mellomrom så føles det ut som noen tar en kniv i skjeden og på innsiden av Venstre lår helt øverst og stabber meg.. veldig merkelig følelse, og ubehagelig selvfølgelig:hilarious:
 
Jeg har hatt det innimellom og har tenkt at det kommer fra symfysen. Går veldig fort over og har det bare innimellom. Jeg har ingen problemer med bekkenet ellers så er sikkert annerledes for deg enn for meg.
 
Jeg har hatt det innimellom og har tenkt at det kommer fra symfysen. Går veldig fort over og har det bare innimellom. Jeg har ingen problemer med bekkenet ellers så er sikkert annerledes for deg enn for meg.

ja, tanken slo meg, men så fikk jeg smerter fra symfysen og merket at det ikke var samme sted som stabbingen kommer fra.. varer gjerne i 10minutter om gangen, også gir det seg litt og kommer tilbake igjen, veldig merkelige greier:hilarious:
 
Hei,
Noen som har vært borti noe liknende? Jeg har full bekkenløsning som gjør at jeg ikke kan legge vekt på høyreben uten at det svikter, og smerter i korsrygg og alt det. Men ikveld så ligger jeg i senga og med jevne mellomrom så føles det ut som noen tar en kniv i skjeden og på innsiden av Venstre lår helt øverst og stabber meg.. veldig merkelig følelse, og ubehagelig selvfølgelig:hilarious:

Sniker fra Juli2019
Jeg hadde dette i mitt forrige svangerskap. Var som om noen stakk meg med kniver og nåler i skjeden og underlivet. Jordmor sa til meg at det var baby som trykket på diverse nerver som ga disse smertene. Hos meg forsvant de når hodet festet seg. Fryktelig vondt når det står på, men går heldigvis over og er helt ufarlig :)
 
Sniker fra Juli2019
Jeg hadde dette i mitt forrige svangerskap. Var som om noen stakk meg med kniver og nåler i skjeden og underlivet. Jordmor sa til meg at det var baby som trykket på diverse nerver som ga disse smertene. Hos meg forsvant de når hodet festet seg. Fryktelig vondt når det står på, men går heldigvis over og er helt ufarlig :)
T
Tusen takk for svar!❤️ Da slår jeg meg til ro med det:hilarious:
 
Jeg har også endel av disse stikkingene. Har tenkt at det er baby som presser nedover på nerver og at det er modning pågang inni sjeden. Husker disse stikkingene i åpningsfasen med de 2 andre så har også tenkt at det kan komme fra livmorhalsen når baby presser nedover.
 
Jepp har det jeg også. Er vel nerver som trigges... Klarer nesten ikke å gå i kveld. Sinnsykt
vondt..
 
Kjenner det også av og til. For meg har det ikke vært noe tvil om at det er baby som presser nedover, kjenner at hen holder på og romstrerer. Igår kveld var det ganske ille.. Holdt på kjempelenge og var utrolig ubehagelig! Men tar det som tegn på modning og trøster meg med det :happy:
 
Back
Topp