Føles som jeg har strekk i magen når jeg ligger på magen

Qwertyu

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg som i utgangspunktet elsker å sove på magen.. Nå kjennes det ut som jeg har strekk i hele magen på sidene når jeg ligger på magen! Flere som har opplevd det?

Kjennes ut som det strekker *meters på magen hos meg.. Sover også vanligvis på magen, blir litt mindre av det nå pga ømme pupper og kvalmen (føles som jeg kveles når jeg ligger på magen).

*Edit: nederst

Last edited:
Jeg som i utgangspunktet elsker å sove på magen.. Nå kjennes det ut som jeg har strekk i hele magen på sidene når jeg ligger på magen! Flere som har opplevd det?
Ja, som om jeg har trent magemusklene. Det strekker skikkelig.

Våkner ofte på morgenen med at magen er bulete, stram, vondt og øm. Da er det vondt å rwise seg og gå og komme seg på toalettet. Går seg til når jeg omsider får tisset.

Du er ikke alene. Jeg får også sånn følelse av strekk i magen hvis jeg nyser eller beveger meg raskt..

Jeg sover også på magen og har begynt å kjenne på litt strekk i magen. Går foreløpig fint så jeg sover enda greit på magen, men får lett ligamentsmerter hvis jeg vrir meg når jeg ligger på magen. Og så våkner jeg med skikkelig øm/støl mage, akkurat som at jeg hadde en skikkelig mage-økt dagen før. Så forsvinner det litt utover dagen til kvelden igjen :p

Back
Topp