Føles som jeg har hele

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Svangerskapet på vent.... Merkelig av meg å si det sikkert. Men hadde det sånn sist og. Det å ikke kjenne spark før seint pga morkaka foran igjen er veldig kjedelig. Så føles som jeg ikke helt tørr tro på svangerskapet selv om alt er fint med lille i magen. Vært på flere ultralyder så. Merkelig tankegang av meg sikkert men...

Sent from my iPhone using BV Forum

Forrige svangerskap vart eg ikkje "gravid i hovudet" før eg var over halvvegs. Kjenner det eigentleg litt på samme måten denne gongen også. Trur ikkje det er ei uvanleg kjensle så tidleg i svangerskapet :)

Er litt uvirkelig enda her også, var sånn lenge i de to forrige gangene også.. Litt uvirkelig og så gleder jeg meg og masse på engang :P

Merker liksom at når sparkene kommer blir det jo virkelig

er vanskelig å tro at lille i magen faktisk er 16 cm fra topp til tå! Spesielt siden jeg ikke kjenner noen til til h*n!

Jeg tenker at h*n beveger seg jo! Hvordan i all verden er det mulig å ikke merke det!
Men er vel bare til å smure seg med tålmodighet :) Begynner jo å bli trente til det etter hvert hehe ;)

Jeg tenker at h*n beveger seg jo! Hvordan i all verden er det mulig å ikke merke det!
Men er vel bare til å smure seg med tålmodighet :) Begynner jo å bli trente til det etter hvert hehe ;)
Jeg så på sist ultralyd at den snurra rundt og sparket masse, men rett i morkaka! Så jeg kjente det ikke..

Sist gang fikk jeg ikke noe "forhold" til magen og følelse at jeg skulle bli mamma, til egentlig lang tid etter fødselen før jeg følte han var min!
Denne gang har jeg heller ingen følelse, men kommer kanskje etter OuL!:)

Kjenner og på den følelsen der.

Men skal på UL på torsdag, så håper og tror det blir mer "virkelig" da. :) Og etterhvert som magen blir større og faktisk kan kjenne spark og bevegelser hver dag. Og kjenne babyen inni der :)

Slik hadde jeg det med første. Kjente jo spark å slikt. Men hadde ikke no forhold til magen.. Morsfølelsen kom rasende da jeg fikk han på brystet for første gang :)

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Jeg bruker ikke slite med å relatere meg til svangerskapet når først sparkene kommer, men når de ikke er der...så derfor litt tøft ennå...

Jeg kjente meg aldri gravid..

Kjenner det igjen fra sist svangerskap. :)

Du er ikke alene om den følelsen. :)

Back
Topp