Føles rart "nedi der"...

Daizy

Forumet er livet
Parkerte bilen hjemme og gikk til bhg for å hente tassen istad,da fikk jeg noen rare stikninger nedi "der" igjen,merker det noen ganger når jeg er ute og går og syns det er så ekkelt...helt nedi skjeden,er ikke vondt,det bare kjennes ut som noe er på vei inn eller ut...[&:][8D]Det merkelige er at det er så langt ned...?
Skjønner bare ikke hva det kan være...lurte litt på om det kan være bevegelser borti blæra men det er bare når jeg går,ikke ellers.
Noen andre som kjenner noe slikt?

jepp, mye stikkinger og nedpress.. ubehagelig, og til tider litt vondt..
hadde det ikke sånn forrige gang, men har hørt at det er vanlig!

Kan ikke huske at jeg hadde det sist gang,syns bare det er litt ekkelt...[8D][:)]
Det er normalt ja,greit å høre det og så klart[;)][:)],men syns egentlig leger og jordmødre sier det om det meste jeg men...
MEN greit å høre at det ikke bare er mer,da er det sikkert vanlig[;)][:D]

Jepp, har det samme her, men synes faktisk det kan være litt vondt...

Nesten som noen stikker meg med et eller annet[:)]

Okay,det er flere ja,det er bra!*puh*[;)][:)]
Ja,det kjennes ut som noen stikker meg med noe...[8D]
Begynner å bli mye rart`er og vondt`er nå,syns jeg...[8D][:)]

Jeg har det sånn jeg også. Vondt! [&:]

Men jeg skjønner bare ikke hva det kan være,det kjennes jo nesten ut som når jeg setter i en tampong,så langt nede er det...merkelig...
Men tydeligvis normalt ser det ut til,så da er det iallfall ingenting å bekymre seg for![;)][:D]

Å ja,han ligger veldig langt nede så det har vel en sammenheng med det da[:)]

Har det sånn her også [&:] Av og til er det sånn langt nede at det føles ut som noe skal til å komme ut. Litt skremmende, for det kan være ganske vondt av og til [8|]

Var hos jordmor i dag og hun konstaterte at han var plassert som i ei skrustikke nedi bekkenet :) Men etter at hun sjekket det så har alt vert utrolig ubehagelig og rart nedi der..Føles ut som om noen blåser bobler i vann nedi der hehe. pluss at det føles ut som om han brøyter seg veg. Og det føles som om det er helt nedi åpningen. Og det er spennende egentlig hehe

Gikk også og følte at babyen drev å "gravde" seg ut....som om han stod i åpningen til tider, men etter en sjekk fant jordmor ut at jeg hadde en cyste inni skjeden... Er veldig glad jeg fikk fjerna den før fødsel...Ville kanskje sjekka det hadde jeg vært deg. !

ORIGINAL: MM88

Har det sånn her også [&:] Av og til er det sånn langt nede at det føles ut som noe skal til å komme ut. Litt skremmende, for det kan være ganske vondt av og til [8|]

samme her..[8|]

Back
Topp