Føles rart å høre til her!

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
hehe... høres kanskje rart ut[8D]

Har liksom tilhørt FS så lenge, at det føles litt merkelig å tilhøre et annet forum[8D][;)]

men veldig stas altså!![:D]

*bare ikke helt gått opp for meg ennå*

Skjønner veldig godt hva du mener[:D] 

hugser med jenta mi, så gikk ikkje ting opp for meg, før ordinær ul...da kunne eg virkelig se at det var noen inn i meg[:D] (kjente hverken spark eller kul på magen i uke 18)
men da hun kom på brystet mitt, DA gikk det virkelig opp for meg at eg er blitt mamma for resten av livet

Så lykke til med svangerskapet![:D] håper eg er like heldig som deg, å få komme inn på januar forumet![:)]

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 gratulerer så masse Tone! Det har jeg ikke fått med meg at du er gravid...!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)] masse masse lykke til i svangerskapet

ORIGINAL: Soul

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 gratulerer så masse Tone! Det har jeg ikke fått med meg at du er gravid...!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)] masse masse lykke til i svangerskapet

hehe, det er ikke så rart. bare så vidt fått det med meg jeg også!! tihi.... Har ikke helt gått opp for meg ennå, så må gå å klemme på puppa innimellom for å sjekke at joda - de er ømme ennå[8D]

Men takktakk snuppa!!![:D][:D]

Kristine: FS = Før Svangerskapet! [:)]

Har det akkurat på samme måte[:D]
Det gikk liksom så fort! Selv om det tok 5.mnd fra jeg slutta med pillen. Føles ut som bare 5 minutter[8D]

Så her har det heller ikke gått helt opp for oss! Men moro er det[:D]

Back
Topp