I det siste har jeg fått den samme følelsen som sist da jeg hadde MA (sept 2018) at jeg ikke er gravid. Føler at magen er tom og symptomene er vonde nipler, tisser ofte, trøtt og litt småkvalme som kommer å går.
Sist MA hadde jeg også følelsen på at magen var tom men igjen så var jeg så kvalm som jeg aldri har vært før sammenlignet med to andre graviditeter. Brystene holdt på å eksplodere og var sykt vond.
Spiren forsvant mest sannsynlig 6+4 men gikk selv gravid helt til uke 13.
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Håper denne magefølelsen ikke stemmer denne gangen. 6 uker idag så er ikke langt unna da det skjedde sist. Mulig dette påvirker meg psykisk
Sist MA hadde jeg også følelsen på at magen var tom men igjen så var jeg så kvalm som jeg aldri har vært før sammenlignet med to andre graviditeter. Brystene holdt på å eksplodere og var sykt vond.
Spiren forsvant mest sannsynlig 6+4 men gikk selv gravid helt til uke 13.
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette. Håper denne magefølelsen ikke stemmer denne gangen. 6 uker idag så er ikke langt unna da det skjedde sist. Mulig dette påvirker meg psykisk

Men er forberedt på at det ikke er noe bankende hjerte der. Men man har jo alltid ett håp. Mannen mener det kommer til å gå helt fint, så bra noen er optimistiske. 

Og ikke vet jeg om dette var en bekreftelse på om alt kommer til å gå fint men det var en beboer som klappa meg på magen og sa «No kommer han»