Føles det virkelig?

Kooni

Glad i forumet
Jeg vet jeg er gravid og vi snakker om det hjemme. Gleder oss til å bli 4, til å fortelle, få babymage og kjenne liv der inne. Vi tenker på litt praktiske ting og kjenner de fysiske tegnene som kvalme, etc.
Likevel så føles det veldig uvirkelig enda at vi blir en familie på 4 til sommeren. Går vel mer opp for oss når vi skal på ul neste uke.

Hvordan er det med dere? Føles det virkelig for dere?
Tenk om et år har vi små på rundt 4 måneder på denne tiden!

Det er ikke sunket inn her! Siden jeg hadde en ma for 2 mnd siden, er jeg litt forsiktig med å glede meg for mye! Skal på ul rundt 1 november, så da blir det vel litt mer virkelig! Om det fremdeles er liv da!  Jeg er satt sammen slik at jeg tar heller sorgene på forskudd... kanskje ikke så lurt, men!! Blir nok like skuffa å lei meg uannsett! Men krysser fingrene for at jeg sitter med en nyyyyydelig liten bebiss i juni og at alt går bra!!  Gleder meg veldig til å fortelle det til han som skal bli storebror! Er ikke lenge siden han spurte om han kunne få en lillesøster OG en lillebror! Han tok ikke til takke med bare en! Han er jo bare 3 år så det spørs hvor mye han skjønner av det. Spurte han for ett par dager siden om han ville bli storebror, men han ville helst bli lillebror.. kan bli morsomt! 

Føler det samme som deg. Ikke delt det med andre ennå, å gleder meg til det. Tror det virkelig går opp for meg når jeg enten ser den på skjerm eller hører hjertelyden:) vi skal også bli 4. Så kanskje det er no om at vi har opplevd det før å kanskje vet hva som skjer fremover.

Det føles veldig uvirkelig ut hele greia syns jeg. Er så redd for å miste,
er nesten sikker på at jeg kommer til å gjøre det, og det er ingen god
følelse.
Men krysser alt jeg har for at vi skal bli 4 neste sommer. Gleder meg
til å fortelle det til jenta mi at hun skal bli storesøster, men det blir
en liten stund til ennå. Tenkte vi skulle vente til etter vi har vært på
ordinær ul, slik at vi kan si om det er en liten søster eller bror der inne.

det føles veldig uvirkelig, tror det ikke før kvalmen evt kommer

Det føles veldig uvirkelig enda :)! Men symptomene kommer snikende, så jeg VET at det er noe som foregår i kroppen min hvertfall. 

Gleder meg så utrolig til å se den lille <3

Kjennes ganske uvirkelig her også.
Har kun hatt disse mens/kynner lignende smertene i magen som de fleste har.
Ellers ingen andre symptomer, men det hadde jeg ikke forrige gang heller.
Har tatt positiv test både hjemme og på legesenteret, så gravid er jeg.
Her blir nok ikke min sønn å skjønne noe av at han skal bli storebror.
Erlend er jo bare 14 mnd så han er nok litt liten.

Gleder meg til magen begynner å vises, og til å kjenne bevegelse og spark.
Det var en herlig tid <3

Helt uvirkelig her. Jeg klarer nesten ikke forestille meg at vi trolig blir 3 til sommeren. Vi har prøvd i over 2,5 år og har to aborter bak oss. Kommer nok ikke til å gå skikkelig opp for oss før på UL-en neste uke

Til nå er det kun meg og sambo som vet om det,så vi snakker bittelitt om det,men uten at mensen er borte og jeg kjenner voksesmerter i lårene og strekkemerker i magen så er det lite som minner om at det er en liten der inne.

nja føles litt rart egentlig. Tror ikke det har gått helt opp for oss enda :) Ble fort gravid (som sist gang også) og det var like overraskende - men veeeldig gøy da!!!  gleder meg veldig til å kunne si det til folk! Men samtidig smågruer jeg meg litt til å fortelle det på jobb. Jeg har begynt som ped.leder sammen men ei annen, og vi arbeider kjempe fint sammen - så får jeg litt dårlig samvittighet for at jeg skal ut i permisjon om 8 mnd :P Meeen vet man ikke kan tenke sånn da, men gjør det litt likevel. Jeg vet de kommer til å bli kjempe glad på våre vegne da!

Det har ikke gått helt opp for meg enda.. Kanskje jeg skulle bestillt en legetime, så kanskje det hadde blitt mer "virkelig" da:)

Back
Topp