Føles det trangt i magen?

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Nå synes jeg det føles veldig trangt ut for mageboeren. Bare store bevegelser og vridning, ikke spark lenger. Hvordan synes du det er nå på slutten?
 
Definitivt trangt her og ja :) Får av og til et større dult, men for det meste er det som du skriver, treige bevegelser og mer som om han vrir seg. Magen sprenger opp til ribbeina, og det trykker godt nedi bekkenet og, så han her kan bare utvide seg sidelengs [emoji14]
 
Knødden min ligger på en side om gangen, og da er den andre siden "tom" så jeg føler egentlig han har god plass. Men samtidig er magen veldig hard når jeg står..
 
Her er det veldig trangt, synes det er direkte vondt når han beveger seg. Veldig kraftige bevegelser på han nå, spesielt siste uken.
 
Var trangere før hun plasserte seg lenger ned i bekkenet, men når hun styrer som værst kjenner det ut som hun er på vei ut alle veier! [emoji28]
 
Han har jo ikke festet seg,så magen er veldig høy. Føler det har blitt veldig trangt de siste dagene. Og kjenner meg godt igjen i at alle bevegelser ikke er like behagelige lenger. Magen må støttes litt når jeg ligger på sida og har begynt å lene meg litt bakover når jeg går :hilarious:
 
Det er trangt, men tror det er mye fordi livmoren presser på ribbeina mine, de er sååå ømme. Hun ligger jo langt nede nå, så har vært verre. Har dog en liten mistanke om at frøkna er langbeint, så er ikke helt umulig at hun rekker til hele magen godt selv hun er borret langt nedi bekkenet.
 
Er trangt om plassen her nå, hjelper ikke at jeg er 152 og kort i ryggen... kjennes ut som han prøver og presse stumpen oppunder ribbena til tider
 
Her føles det endelig ut som om det er litt plass igjen. Han har nok trekt seg godt ned i bekkenet for jeg føler at jeg kan puste igjen - og han har sluttet med ribbeinssparkinga. Men det skal sies at det til tider kjennes ut som om han kommer ut av huden lenger ned på magen. :p
 
Føles ikke så trangt her, har aldri kjent "ribbeinspark" og føler det er litt boltreplass enda. Er 39 uker, og hun er estimert til å være 4 kg nå (!). Så syns det er litt snodig. Men, det er bare fint å ikke gå rundt å føle seg sprengt med baby og støle vonde ribbein.. :p
Var verre sist gang, da følte jeg meg som en elefant og med masse press v ribbeina, men så var han 4.8 når han kom til verden også...
 
Her har også lillegutt festet seg langt ned i bekkenet nå, og alle forsøk på å presse føtter og rumpe opp under ribbeina mine er forbilde. Kjenner at det har blitt bedre plass for meg. Men nå er til gjengjeld magen ekstremt hard og full kjennes det ut som. 40 + 5 i dag, så skal jo begynne å bli trangt også..
 
Back
Topp