Følere dere at dere er gravide??

Cameleon

Gift med forumet
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke føler meg gravid!

Jeg har vært uvell, og kvalm med småbrekkninger, men det gir seg etter en stund. Ellers har jeg minimalt med symtomer og jeg har ikke den "jeg har en spire i magen" følelsen, selv om jeg tenker MYE på det, og håper alt skal gå bra!

Skulle egentlig ønske jeg kunne slappe av mere, og bare nyyyte det!

Føler dere at dere har en huleboer inni dere? Merker dere det på kroppen? [:)]

Puppa vokse, stikker i magen og er uvell og spyr, sa jaaaa

nei, føler meg ikke gravid, ikke enda. Men slik var det også sist. Har ingen plager og er i fin form. 

Jo egentlig, siden jeg kjenner det igjen fra forrige gang, men ikke sååååå gravid likevel! [:D] Ikke kvalm eller noe, ikke dilla på noe spesielt osv, men er øm og "vond" i livmora.

Jeg har jo noen symptomer.. Men helt ærlig, så gjør jeg alt for å slippe å tenke på det.. Orker ikke bli kjempe happy og virkelig knytte meg til spiren før det har gått lang tid..

Litt enig med deg der ja... [;)]

ORIGINAL: Enbabytil

Jeg har jo noen symptomer.. Men helt ærlig, så gjør jeg alt for å slippe å tenke på det.. Orker ikke bli kjempe happy og virkelig knytte meg til spiren før det har gått lang tid..

enig!
MEN jeg skulle gjerne følt mer jeg da.. for da hadde jeg slappet av mer, og tatt det mer som det kom.. nå er jeg litt skeptisk merker jeg.. hadde jeg vært mer kvalm osv hadde jeg nok senket skuldrene og følt at kroppen var klar for denne graviditeten![:)]

ORIGINAL: Tøydukke Anna

Føler meg ikke gravid nei, har lyst å teste hver dag for å være sikker[8D]
Er uvell noen ganger i løpet av en dag, men det gir seg fort i gjen.

Sånn har jeg det også, har disse berømte livmorstrekk/menssmertene som kommer og går. Skal på tidli UL når jeg er 7+6 og er livredd for at de ikke skal finne noen spire.... [8|]

ORIGINAL: Cameleon

ORIGINAL: Enbabytil

enig!
MEN jeg skulle gjerne følt mer jeg da.. for da hadde jeg slappet av mer, og tatt det mer som det kom.. nå er jeg litt skeptisk merker jeg.. hadde jeg vært mer kvalm osv hadde jeg nok senket skuldrene og følt at kroppen var klar for denne graviditeten![:)]

Ja skjønner hva du mener, men jeg tør rett og slett ikke å la meg selv slappe av og nyte det.. [:-]
Også det du sier om å være kvalm, da hadde jeg nok følt meg tryggere.. Når jeg gikk gravid med dattern min var jeg KVALM[:'(][:'(] De gangene jeg har mistet har ikke kvalmen kommet..

Jeg merker en sjuk... og da mener jeg SJUK luktesans. [8D] Gud så ekkelt!!! Jeg har ganske god luktesans fra før av... men dette tar alle rekorder så langt... hehe... brekker meg for ingenting!! Det lukter så mye dritt rundt omkring som jeg brekker meg av. Kattebæsjen her lukter dritt... lukta av skittne klær på badet ble for mye for meg... søppel som fra dagen før... jeg tåler ingenting!! Alt må fjernes og vaskes for at jeg skal greie å gå inn i et rom. [&:] Er nødt til å ta vekk søppelposen hver kveld nå tror jeg sånn at jeg ikke får lukt fra den og ha i ny pose hver morgen så det ikke får ligge mange timene før det er ute.

Kjørte forbi et sted borti her og brakk meg fordi det stinka noe utenfor bilen. Holdt nesten på å kaste opp og min kjære forsto fint lite stakkars. Han kunne ikke kjenne at den lukta var så ekkel. [8|]

Magesmerter har jeg også... kjenner at noe strekker og jobber inni magen. Kjennes ut som før mensen, bare at det kommer jo aldri noe videre. [:D] Har masse utflod da så jeg må bruke truseinnlegg.

Brystene mistrives i bh'ene mine... [8|] Huff... lurer fælt på hvordan det skal bli da... jeg har veldig stor størrelse fra før av og må spesialbestille fordi det ikke finnes min størrelse i vanlige butikker... De har ikke vokst så mye enda tror jeg... men er mer at de er ømme og jeg føler at bh'ene mine gnager over alt. Er det noen ide å skaffe seg sånn amme-bh allerede nå? Er ikke de litt slakkere og mer behagelig å ha på seg?

-----
Hmm... ble vel ikke egentlig noe ordentlig svar på spørsmålet dette... [8D] Ja... jeg føler på kroppen at jeg er gravid nå. Magen min sier ganske hissig i fra om jeg har på meg en for trang bukse. Da murrer det ordentlig i magen min, så det tør jeg ikke.. Har på så slakke klær som mulig.

Har ikke sånn veldig gravidfølelser enda, men regner med det kommer med tiden.
Var ganske fin sist, fikk bare ekstra luktesans. Ble kvalm på slutten jeg da..

Jeg er oppblåst, det stikker og murrer, sterkere luktesans, merkelig smaksans, trøtt, puppene vokser litt ( også er de litt kalde ?? ) Ja og må nå ikke glemme desse [:'(][:'(] kvalme [:'(][:'(] bygene.

Hadde i uke 3-4 menssmerter og mageknip. Håper det er normalt, har ikke blødd noe så da regner jeg med at alt er bra. Ellers så er puppene litt forandra, ømme brystvorter som strutter rett ut[:D], oppblåst mage og litt småkvalm - det kan gå over like fort som det kom. Ellers så føler jeg meg ikke gravid

ORIGINAL: Tøydukke Anna

Føler meg ikke gravid nei, har lyst å teste hver dag for å være sikker[8D]
Er uvell noen ganger i løpet av en dag, men det gir seg fort i gjen.

Samma her[:D]

ømme pupper, stikninger i magen. går med sommerkjoler og merker ikke noe over magen ennå. Gleder meg til å få større pupper!!hehe....gleder meg ikke så mye til kvalmen som jeg husker så altfor godt. og halsbrannen.....

Back
Topp