følere dere at dere er gravide?

connie83

Forumet er livet
Jeg gjør egentlig ikke det... har lissom ingen særlig symptomer[8|] i fjor på samme tid lå jeg og kastet opp som en gal... (var like langt på vei med jenta mi ca som nå) og jeg sov hele tiden!! Nå har jeg ingen ting egentlig jeg.. litt mer trøtt men thats it!!

Flere som ikke har noen særlige tegn eller? Tenker litt at det kanskje vil gå gaslt jeg siden jeg ikke merker noe!!

ORIGINAL: lillemg89

Jeg føler meg kjempe gravid![:)] Mange symptomer.. kvalm hele dagen, drit vondt i korsryggen bestandig, bobler i maven, maven er oppblåst, sliten HELE tiden, trøtt som ett helvetet uansett hvor mye jeg sover, hodepinne/svimmel ofte, tisse trengt HELE tiden og øm i brystene![:D]

SÅ JEG ER VELDIG GRAVID HEHE[8D]

ja det er du da he he he[8D] 
merker sikkert ikke noe jeg for kroppen er så vant til hormonene he he[;)]

ORIGINAL: connie83

Jeg gjør egentlig ikke det... har lissom ingen særlig symptomer[8|] i fjor på samme tid lå jeg og kastet opp som en gal... (var like langt på vei med jenta mi ca som nå) og jeg sov hele tiden!! Nå har jeg ingen ting egentlig jeg.. litt mer trøtt men thats it!!

Flere som ikke har noen særlige tegn eller? Tenker litt at det kanskje vil gå gaslt jeg siden jeg ikke merker noe!!

Kansje det er gutten som kommer nå da? [:D]

her merker jeg myyyyye mer enn sist... da jeg skulle ha gutten fikk jeg ikke misstanke før jeg var 8-9 uker på vei, og da bare fordi mensen var aaaaalt for sen og at jeg løp på do hele tiden...
Men nå, nå er jeg kvalm, har utrolig mye stikking i magen og de siste dagene har bekkenet vært utrolig kranglete.. [:'(]

Jeg har det akkurat på samme måte som deg connie83..

Men om jeg ikke husker feil, så ble ikke jeg dårlig før rundt uke 12 med førstefødte. Da kom jeg meg så vidt opp om morningen[8D]

Er veldig vake de symotomene jeg har, så har tenkt noen ganger om jeg virkelig er gravid, men siden puppene bare blir ømmere og større for hverdag, og siden jeg springer en del på do, så må det være noe inni der som påvirker kroppen min[:D] Er liksom de  symptomene jeg kjenner best...

ORIGINAL: lillemg89

Jeg føler meg kjempe gravid![:)] Mange symptomer.. kvalm hele dagen, drit vondt i korsryggen bestandig, bobler i maven, maven er oppblåst, sliten HELE tiden, trøtt som ett helvetet uansett hvor mye jeg sover, hodepinne/svimmel ofte, tisse trengt HELE tiden og øm i brystene![:D]

SÅ JEG ER VELDIG GRAVID HEHE[8D]

Signerer mye av dette[;)][;)]

ORIGINAL: matmor

ORIGINAL: connie83

Kansje det er gutten som kommer nå da? [:D]

her merker jeg myyyyye mer enn sist... da jeg skulle ha gutten fikk jeg ikke misstanke før jeg var 8-9 uker på vei, og da bare fordi mensen var aaaaalt for sen og at jeg løp på do hele tiden...
Men nå, nå er jeg kvalm, har utrolig mye stikking i magen og de siste dagene har bekkenet vært utrolig kranglete.. [:'(]

jepp jeg tror det er en gutt der inne [;)] he he

Føler meg ikke gravid nei.
Hadde ingen symptomer før rundt uke 9 sist, så mulig jeg er sånn nå

ORIGINAL: LALA84

Er veldig vake de symotomene jeg har, så har tenkt noen ganger om jeg virkelig er gravid, men siden puppene bare blir ømmere og større for hverdag, og siden jeg springer en del på do, så må det være noe inni der som påvirker kroppen min[:D] Er liksom de  symptomene jeg kjenner best...

den der signerer jeg..akkurat slik jeg er..merker ikke no særlig av noe

Jeg er alt for gravid i dag.. [8D]

jeg føler meg ikke gravid....litt stikkninger i magen og litt ømme pupper [;)] men er veldig gla hvis jeg ikke blir kvalm....men skal ringe lege og i tillegg bestille ultralyd på medie 3 så jeg kan slappe av litt mer.så det er det første jeg skal gjøre i morga,gleder meg til å få en time å se frem til [:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: mammaca17januar

jeg føler meg ikke gravid....litt stikkninger i magen og litt ømme pupper [;)] men er veldig gla hvis jeg ikke blir kvalm....men skal ringe lege og i tillegg bestille ultralyd på medie 3 så jeg kan slappe av litt mer.så det er det første jeg skal gjøre i morga,gleder meg til å få en time å se frem til [:)][:)][:)][:)]

spennende da [:D] jeg sitter å venter på hcg prøvene mine... er de bra så vet jeg er at alt er bra med spiren i magen [:)]

ORIGINAL: mammaca17januar

hva er hcg?test som viser om at man er gravid uttenfor livmor?

hcg er de hormonene man har de 12 første ukene i svangerskapet, det er de som gir utslag på graviditets testene [:D] de hormonene  sakl dobbles vær 48 time, om de gjør det er det ett normalt svangerskap, gjør de ikke det er det ikke det, da kan man både få sa og ma!! man må ta blodprøver ihvertfall 2 ganger for å få svar da... jeg tok en forrige onsdag også fredag igjen.. så dobbles de er alt normalt hittil ihvertfall [:D]

he he du skal nok igjennom værre ting en blodprøver etterhvert he he[;)]

Nei jeg føler meg ikke noe særlig gravid,eneste symptomet jeg har er at jeg mye trøtt og ingen mensen kom når den skulle [:-] Da jeg gikk med Oliver kom kvalmen snikenes tidlig og puppene var ømme,men ikke denne gangen nei [8D][:D]

Har stein ømme pupper thats it..

ORIGINAL: HanneHM

Jeg er alt for gravid i dag.. [8D]

Dette stemmer - oppkast...... [:(]

Back
Topp