føler vi trenger

linda1982

Forelsket i forumet
Vi har ikke hatt barnefri siden Tobias ble født. Kjenner veldig på den nå at vi trenger det! [8|] Har spurt foreldrene mine flere ganger, men uten respons dessverre.[:(] Foreldrene til sambo har ikke truffet Tobias mange gangene så for meg er det uaktuelt.
Men vi hadde hatt veldig godt av litt "fritid" Litt kjærestetid! og det å kunne sitte oppe litt lengre en kvæld, og sove lengre enn til 05.30. Jeg er sliten!![:(] 

Men det ser dårlig ut dessverre!!!

Huff...jeg skjønner deg godt, jeg! Men har du f.eks en venninne som kunne hjulpet til en natt? Også kunne dere hjulpet tilbake ved en annen anledning? Det er ikke alle besteforeldre som stiller opp........kansje kidsa har en god tante eller onkel?

Håper dere får til noe....jeg kjenner selv at jeg bare må gi slipp snart....vi bruker bare mine foreldre, og har alltid gjort det, men begynner å innse mer og mer at barna ikke kreperer om dem må være andre steder......

skjønner det, jeg har også hatt 2 kvelder barnefri i løpet av siste året, ikke mye det. Kunne godt tenke meg en frikveld allene med min kjære. 

Jeg har jo 2 søsken... søstra mi bor i et lite hus med et bitte lite soverom, så det er vanskelig å ha dem der. Jeg har hinta til bror min noen ganger, senest i går kvæld, (da hinta jeg til både han, og foreldrene mine) men nei da, de bare overhører det vi sier.... later som de ikke hører det.  Broren til sambo har heller ikke truffet Tobias mange gangene... og der tror jeg storesøster har nektet og sove også...

Venner?? Mine 2 beste venninner bor så lagt unna, og jeg føler liksom ikke at jeg kan spørre våre felles venner her... [:-] det blir liksom litt feil...

Men håper snart vi får sove ei hel natt!!! uten unger i senga...

ORIGINAL: linda1982

Jeg har jo 2 søsken... søstra mi bor i et lite hus med et bitte lite soverom, så det er vanskelig å ha dem der. Jeg har hinta til bror min noen ganger, senest i går kvæld, (da hinta jeg til både han, og foreldrene mine) men nei da, de bare overhører det vi sier.... later som de ikke hører det.  Broren til sambo har heller ikke truffet Tobias mange gangene... og der tror jeg storesøster har nektet og sove også...

Venner?? Mine 2 beste venninner bor så lagt unna, og jeg føler liksom ikke at jeg kan spørre våre felles venner her... [:-] det blir liksom litt feil...

Men håper snart vi får sove ei hel natt!!! uten unger i senga...

kan ikke søsteren din passe ungene hos dere da? så tar dere en helaften å sjekker inn på hotell[8D][;)]

Her hvor vi bor vet jeg at naboer til og med har bytta på barnevakt seg imellom ;-)

Back
Topp