Føler underlivet sprenger

Har noen uker følt at underlivet liksom er litt oppblåst på utsiden/fremsiden [emoji85]

Og spes når jeg skal reise meg opp og må ta litt i,så er det ømt og kjennes oppblåst
Nesten som jeg er redd for at det skal sprekke !
Kan ikke huske at jeg hadde det slik sist.
Var mer øm etter fødsel
Vondt å snu seg i senga av det!
Andre som kjenner litt det samme?
Er liksom litt vanskelig å forklare

Jada, her er underlivet veldig hovent og ubehagelig. Er et mareritt å tørke seg etter å ha vært på toalettet feks[emoji21]

Samme her.. verst er det når jeg sitter på do for da blir det enda mer press der. Men hadde det på samme måte sist og..

Ja, jeg og! Første graviditet var det ikke sånn, men denne gangen har jeg blitt veldig øm der nede de siste 6 ukene eller no. Ikke vondt, men ubehagelig absolutt.

Snakket med en venninne som hadde veldig vondt og hovnet opp noe voldsomt i sitt andre svangerskap. Og det var visst vann som rant ned i underlivet. Om morgenen når hun sto opp av sengen var det visst helt grusomt. Det er mye rart vi må igjennom.

Føler underlivet faller ut... gjort leeeeenge nå. Hadde ikke det med første

Ja, jeg og! Første graviditet var det ikke sånn, men denne gangen har jeg blitt veldig øm der nede de siste 6 ukene eller no. Ikke vondt, men ubehagelig absolutt.

Snakket med en venninne som hadde veldig vondt og hovnet opp noe voldsomt i sitt andre svangerskap. Og det var visst vann som rant ned i underlivet. Om morgenen når hun sto opp av sengen var det visst helt grusomt. Det er mye rart vi må igjennom.

Det høres jo igrunn logisk ut!
Ja det er jammen mye rart vi skal oppleve ! Det er iallefall sikkert [emoji85]
Jeg hovnet noe helt sinnsykt opp i beina etter forrige fødsel,- sånn skikkelig elefant bein[emoji208]
Og husker jeg da var hoven i underlivet også...

Det høres jo igrunn logisk ut!
Ja det er jammen mye rart vi skal oppleve ! Det er iallefall sikkert [emoji85]
Jeg hovnet noe helt sinnsykt opp i beina etter forrige fødsel,- sånn skikkelig elefant bein[emoji208]
Og husker jeg da var hoven i underlivet også...

Hovnet du opp i beina ETTER fødsel? uff, varte det lenge? Trodde man hovnet opp før fødselen jeg! :Heartpink

Det gikk over ei uke før de var seg selv igjen !
Husker jeg kom i joggesko på føden for jeg var ikke noe hoven når jeg gikk gravid,men måtte bytte til Crocks når vi skulle hjem!
[emoji85]

Jeg hovnet også opp i beina dagen etter fødselen. Men varte bare i noen dager så var det over..

Jeg hovnet også opp i beina ETTER fødsel sist[emoji4] jm sa det var veldig vanlig

Back
Topp