Føler tiden går for fort,.

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Men også sakte! Rart det der. Førstegangs og vi gleder oss mye!! Er 28+4 og formen er elendig,men så lykkelig og verdt det uansett:) rolige dager her hjemme som brukes til planlegging, samboer er ferdig med stor oppussing av barnerommet:) Føler graviditeten går for fort noen ganger, at jeg kanskje ikke rekker å "kose" meg nok med magen og sparkene. plutselig er hun jo her:) Noen som føler det samme? Hvordan er det med deg Og formen din?:)

Jeg syns tiden går altfor sent :P
Men nå er det sikkert mye fordi vi er midt i flytting fra sted til sted ^^
får liksom ikke startet på barnekroken :P
Men gleder meg masse til jeg kan starte :D

Men også sakte! Rart det der. Førstegangs og vi gleder oss mye!! Er 28+4 og formen er elendig,men så lykkelig og verdt det uansett:) rolige dager her hjemme som brukes til planlegging, samboer er ferdig med stor oppussing av barnerommet:) Føler graviditeten går for fort noen ganger, at jeg kanskje ikke rekker å "kose" meg nok med magen og sparkene. plutselig er hun jo her:) Noen som føler det samme? Hvordan er det med deg Og formen din?:)

Jaaa! Akkurat likt som deg :D Nå for tiden huffer og puffer jeg mye, bekkenet (symfysen) tar livet av meg og jeg kaster opp av smertene. Sover lite også... Men eeeelsker likevel å gå gravid :P

Føler IKKE det samme!! :P håper sommeren suuuuser av gårde!! (har aldri før ønsket at ferien skal gå fort :p)

Tiden går jo såååå sakte!
Jeg lengter etter sommerferie og avslappende dager i hengekøya (den gjør underverker for bekkenet altså!- i tillegg har jeg jo bena høyt i den, så jeg blir ikke så hoven i føttene)

Men jeg har en teori om at det er fordi jeg har termin så sent i september, og det virker som "alle" her inne er mye lenger på vei enn meg. Jeg sitter og drømmer meg bort på ap'en når jeg leser om ukene som kommer. (selvom den app'en var mye artigere i begynnelsen)

synes tiden gikk seeeent i begynnelsen.. Men nå har tiden sust avgårde deq siste ukene! kjenner panikken tar meg litt av og til, og blir redd for å ikke rekke å ordne alt klart.. :P men nå er det 3 mnd igjen, og det er jo egentlig ganske lenge :P hehe.. men bare 10 uker til jeg starter permisjonen! Ææh! hihi.. Tiden går fort og sent på samme tid :)

Jaaa! Akkurat likt som deg :D Nå for tiden huffer og puffer jeg mye, bekkenet (symfysen) tar livet av meg og jeg kaster opp av smertene. Sover lite også... Men eeeelsker likevel å gå gravid :p

Hehe høres ut som meg,har et bekken som overhodet ikke fungerer, sover dårlig og konstant migrene,men trives likevell:)

Tiden går jo såååå sakte!
Jeg lengter etter sommerferie og avslappende dager i hengekøya (den gjør underverker for bekkenet altså!- i tillegg har jeg jo bena høyt i den, så jeg blir ikke så hoven i føttene)

Men jeg har en teori om at det er fordi jeg har termin så sent i september, og det virker som "alle" her inne er mye lenger på vei enn meg. Jeg sitter og drømmer meg bort på ap'en når jeg leser om ukene som kommer. (selvom den app'en var mye artigere i begynnelsen)

ja sommerferie er deilig:) jeg er jo hjemme uansett med elendig bekken og hodepine. late dager i hengekøya hørtes deilig ut:D jeg synes og appen er veldig fin,men det blir så svangerskapet blir en normal hverdag etterhvert, i motsetning til i starten, når man er helt tullete:P

Synes det går i rykk og napp selv! :p Noen dager kan det gå så tregt at jeg får helt mark! Andre dager får jeg panikk over hvor kort tid det egentlig er igjen til hun kommer :p

Back
Topp