Føler seg som alene mamma

Lena87

Forelsket i forumet
Noe andre som føler de like gjerne kunne vært alene mamma fortiden?! Blir snart galen, minien er mammadalt delux om dagene! INGEN andre får se, ta, holde, kose eller nesten være i nærheten av han, kun meg... Far i huset jobbet natt fortiden så han er kun innom dørene et par timer om dagen så får liksom ikke tvingt han på han heller... Og er ikke snakk om litt sutring viss mini ikke får det som han vil, er sånn nå ringer naboen snart barnevernet grining! :D er så gale at når jeg stod med speilet med mini så fikk han helt fnatt, for han skulle jo til meg, inni speilet :D noen tips? :p
 
Ingen tips dessverre, det er nok en periode. Jeg blir sprø om dagen jeg også. Storesøster er syk og vil bare sitte på fanget, og lillebror er som babyer flest.. Skal ha pupp hele tida.
 
Det finnes en tråd om tremånederskrisen på termingruppen februar 2016. Kanskje vi er i den nå? Her er det også mye sutring og hyppig mating på tredje dagen!
 
Han tar bare sånne 5 minutters lurer og, våkner og så ser han på meg og så kan han sove videre, og nååååde meg viss jeg har lagt han ned og ikke er der, hyyyl!!! Huset ser BOMBET ut, får jo gjort ingenting, er gale når man savner husarbeid :-(
 
Jada, men blir tungt til slutt :-( går seg vel til, kjent meg veldig igjen i den artikkelen Bkno2932372 sendte + varmen har jo tatt knekken på de fleste. Han sov aleine på sofan i går 1 time *hurra!!!* så fant iallefall spisebordet igjen :D
 
Back
Topp