Føler seg alene?!?

Caroline :)

Elsker forumet
Er det flere enn meg som føler at jeg er litt alene?? Jeg er ikke det, har en fantastisk samboer og forlovede som er veldig glad i meg og magen. Men alikevel er det flere dager jeg føler meg nedfor og alene :(

Slik har jeg det også.. Ganske ofte faktisk. Ingen god følelse i det hele tatt når man vet at så mange er glad i en..

Slik har jeg hatt det lenge :( Hovedgrunnen til alle mine graviditetstårer.... Selv om jeg er umåtelig takknemlig for at jeg får ha en så fantastisk kontakt med lille- baby så synes jeg mye er urettferdig.. Har et dårlig forhold til samboer også for tiden, han har ingen forståelse for humørsvingningene og vondtene så vi sitter mest i hver vår stue eller bjeffer til hverandre.

Slik har jeg hatt det lenge :( Hovedgrunnen til alle mine graviditetstårer.... Selv om jeg er umåtelig takknemlig for at jeg får ha en så fantastisk kontakt med lille- baby så synes jeg mye er urettferdig.. Har et dårlig forhold til samboer også for tiden, han har ingen forståelse for humørsvingningene og vondtene så vi sitter mest i hver vår stue eller bjeffer til hverandre.

Er ikke noe allright i det hele tatt. Føler forholdet går opp og ned selv, men det er nok mest pga humøret mitt. Han prøver så godt han kan stakkars. Og i tillegg er jeg en litt sjalu type av meg, og når jeg da ikke orker å dra avgårde på "fester" ol. blir jeg heller sittende igjen hjemme og gruble alt for mye over hva som kan skje når jeg ikke er der. :( Men samtidig føler jeg ikke at jeg kan nekte han og dra avgårde :) Og når han spør om det er greit, tar jeg heller en hvit løgn og sier ja, isteden for å si nei og da bare falle sammen i tårer...

Blir litt oppgitt over meg selv :P

Jeg er alene. Merker jeg har mindre energi den siste tiden, så da velger jeg ofte å sitte i leiligheten på kveldene. Det går som regel greit, jeg har mange gode venner rundt meg, så så lenge jeg vet jeg har alternativer så synes jeg det er ok.

Selv om det er veldig slitsom, må jeg si at jeg er glad det ikke kun er meg dette gjelder..

Er kjempe flott hvis man har venner rundt seg, som stiller opp. Men her blir det som regel mye alene tid.

Back
Topp