Føler særiøst jeg skal sprekke snart! :(

#mamma1616#

Betatt av forumet
2mnd igjen ! Føler jeg skal revne på midten av magen ved navlen... Skikkelig ubehagelig følelse.
Håper den siste tiden flyyyr nå!!

Uff.. Dagens syte-innlegg..
 
Har du det sånn hver dag? Har det i dag, veldig veldig sår men har hatt det et par dager før og det har heldigvis bare vart en dag av ganga<3
 
Sånn hadde jeg det for noen uker siden! Helt sinnsykt ubehagelig!

Nå er jeg 31 uker og syns det er blitt litt bedre:)
 
Ja, sprekkeferdige skal vi bli! :p

Men skjønner hva du mener. Hadde det sånn i går, men mer rett under ribbebeina. Lurte på om huden var i ferd med å sprekke...
 
Hadde det sånn igår, men øverst på høyre side av magen. Kjentes ut som ungen lå og trøkte seg utover den veien konstant, så jeg ble helt øm i skinnet. Bedre idag :)
 
Samme her! Blir ikke bedre av at lillemor sparker utover så det virkelig kjennes ut som jeg skal sprekke! :p haha
 
Magen blir bare større og større. Føler den vokser i rekordfart. Ingenting som passer lengre. Håper den ikke vokser like fort de neste 10 ukene.
 
Jeg har dratt så mye i noen av genserne og toppene mine at det har blitt hull i de ved sømmene nederst :( alt bare sklir opp på hvalrossmagen..
 
Har de siste dagene vært veldig øm på høyre side fra navelen. Hatt det sånn tidligere og så er nok bare baby som ligger og presser på:)
 
I dag har det ikke vært fullt så ille :p
Uff husker nesten ikke det var slik sist gang, men nå er jo det 9år siden da :D
 
Hiver meg på spreng bølgen, kan ikke huske det var slik sist og kan ikke forstå hvordan jeg skal få plass til at hun skal vokse... Er jo 100% oppfylt av mitt eget spekk, livmor og baby.. Lungene føles nesten ut som om de er i ferd med å kollapse
 
Hiver meg på spreng bølgen, kan ikke huske det var slik sist og kan ikke forstå hvordan jeg skal få plass til at hun skal vokse... Er jo 100% oppfylt av mitt eget spekk, livmor og baby.. Lungene føles nesten ut som om de er i ferd med å kollapse

Akkuratt (!!) slik tenker jeg også :p
 
Back
Topp