Føler noe ikke stemmer.

Hekk2018

Flørter med forumet
Jeg er så redd. Jeg føler skikkelig på meg at noe ikke stemmer den gangen her. Jeg fikk diabetes diagnose i november, og oppdaga jeg var gravid tidlig i januar. Når man leser om det å være gravid med diabetes, så blir man ikke akkurat betrygga:( Jeg har ikke hatt noen antydning til blødninger, smerter(utenom stikkinger som er ganske normalt) eller noe annet. Men jeg har ikke vært hos legen mer en 1 gang, jeg har hatt litt trøbbel med lege som er borte hele tiden. Ingen ul eller noe. Nå skal jeg på ul tirsdag, da vil jeg etter mine beregninger vere 13 uker,og jeg er skikkelig livredd for at det er noe gale:sad015 Ikke får man ha med noen heller, så jeg må kjøre alene, i over 1 time, inkl ferge. Dette kommer til å bli 2 lange dager:schocked028
 
Jeg er så redd. Jeg føler skikkelig på meg at noe ikke stemmer den gangen her. Jeg fikk diabetes diagnose i november, og oppdaga jeg var gravid tidlig i januar. Når man leser om det å være gravid med diabetes, så blir man ikke akkurat betrygga:( Jeg har ikke hatt noen antydning til blødninger, smerter(utenom stikkinger som er ganske normalt) eller noe annet. Men jeg har ikke vært hos legen mer en 1 gang, jeg har hatt litt trøbbel med lege som er borte hele tiden. Ingen ul eller noe. Nå skal jeg på ul tirsdag, da vil jeg etter mine beregninger vere 13 uker,og jeg er skikkelig livredd for at det er noe gale:sad015 Ikke får man ha med noen heller, så jeg må kjøre alene, i over 1 time, inkl ferge. Dette kommer til å bli 2 lange dager:schocked028

Masse lykke til på tirsdag! Håper det går bra!!
 
Grusomt med ventetid! Håper at alt viser seg å være bra med barnet:Heartpink Det er ikke lett å måtte gå til timer alene, spesielt ikke når du gruer deg! Krysser fingrene for deg på tirsdag:Heartpink
 
Takk:love7 Jeg grugleder meg skikkelig, for håpet er jo at jeg skal få se en perfekt liten skatt, men så er jeg så bekymra i tilleg:gen113
 
Hvis det er noen trøst var jeg helt sikker på å miste da jeg fikk litt blødninger tidlig I svangerskapet. Hundre prosent sikker, magefølelsen var elendig. Men knerten vokser og gror inni magen fortsatt, og jeg er nå 13+3. Babyen var heldigvis ikke avhengig av magefølelsen min for å trives, og det heldigvis ikke din heller. Det kan fort gå godt! :):Heartred
 
Takk:love7 Jeg grugleder meg skikkelig, for håpet er jo at jeg skal få se en perfekt liten skatt, men så er jeg så bekymra i tilleg:gen113
Masse lykke til i dag :) hold oss gjerne oppdatert
 
Tusen takk alle sammen:love7 Jeg har akkurat kommet hjem. Vi kunne se en sprellende frisk å fin(det var iallefall ingenting som tydet på noe skulle vere gale) bebis:Heartred
Så nå kan jeg puste lettet ut å bare kose meg skikkelig:Heartbigred
 
Tusen takk alle sammen:love7 Jeg har akkurat kommet hjem. Vi kunne se en sprellende frisk å fin(det var iallefall ingenting som tydet på noe skulle vere gale) bebis:Heartred
Så nå kan jeg puste lettet ut å bare kose meg skikkelig:Heartbigred
Fantastisk!!! Gratulerer og nyt
 
Godt å høre at alt var bra ❤️
 
Så herlig! Men til neste gang: ta med deg noen på turen selvom de ikke får bli med inn. Her sitter gubben i bilen på parkeringsplassen og surfer når jeg er på ul. Godt med mitt støtte!
 
Tusen takk alle sammen:love7 Jeg har akkurat kommet hjem. Vi kunne se en sprellende frisk å fin(det var iallefall ingenting som tydet på noe skulle vere gale) bebis:Heartred
Så nå kan jeg puste lettet ut å bare kose meg skikkelig:Heartbigred

Dette var godt å høre ❤️
 
Back
Topp