føler meg

mariannnilsen

Forumet er livet
ikke gravid .. fler som har det sånn ?????? har ikke noe symptomer på graviditet i det hele tatt, utenom litt såre pupper .. håper ikke det har noe å si .. hadde ett så å si symptomfritt svangerskap sist også.. stort sett bare ømme pupper og litt trøtthet i førsten .. men blir jo litt redd for at det er noe galt , så lenge jeg ikke merker noe i det hele tatt..

nei får ikke håpe det , sitter med en følelse av at mensen skal komme når som helst .. men sist svangerskap fant jeg ikke ut at jeg var gravid før nesten 3 uker etter forventet mens , og da hadde jeg heller ikke andre symptomer enn ømme pupper ..

Jeg merket lite før de første sparkene forrige gang. Det er jo egentlig veldig luksus, klarte meg fint uten morgenkvalme og andre plager. Men jeg tror kanskje man kan merke litt mer med nummer to - da vet man jo litt mer om hva man skal "kjenne etter"

kjenner en del stikkinger i høyre side, og mensmurringer også nå, men fortsatt ingen kvalme og trøtthet..
men følte meg ikke gravid før jeg fikk mage i forrige svangerskap, men var like bekymret pga de fraværende symptomene da .. skal sikkert bare være glad for det[:D]

ORIGINAL: Aline

ORIGINAL: mariannnilsen

kjenner en del stikkinger i høyre side, og mensmurringer også nå, men fortsatt ingen kvalme og trøtthet..
men følte meg ikke gravid før jeg fikk mage i forrige svangerskap, men var like bekymret pga de fraværende symptomene da .. skal sikkert bare være glad for det[:D]

Ja, bank i bordet!! Får håpe du slipper unna denne gangen også... Jeg kastet opp daglig frem til uke 24 med førstemann... [:'(]

Men jeg skjønner kjempe godt hva du mener... Man bekymrer seg med engang dersom man ikke kjenner masse og er full av symptomer... Litt synd, når man egentlig burde være glad til... [8|][;)]

er egentlig heldig , men av en eller annen merkelig grunn forbinder jeg graviditet med kvalme .

Back
Topp