føler meg..............

jeg personelig synes egentlig det blir for dumt at noen må kjøpe 2 pakker [&:] å det blr jo "dyrt" da med hemmeligvenn... så jeg tror heller på den teorien når dette er samme person som begge pakkene gjelder at det er en feil fra hennes side. ikke din skyld detta SURRA.... jeg synes at når man har sporing å ser den er kommet fram, at man har det på sitt tørre. men er ikke sporings nummeret diitt lagret automatisk på posten sine sider? på den datan du sjekket sist om den var kommet fram?

go klem fra meg [;)]

Dette høres jo rart ut. Men det trenger jo ikke være noen boblemamma fordet. Det kan jo hende at denne personen bare ikke har sendt pakke og kanskje ikke er så aktiv lenger at hun er inne på bv så ofte? Og kanskje syns det er litt flaut å ikke ha sendt pakke? Men enig i at vi bør få vite hvem dette er. Særlig siden hun ikke har sendt pakke selv.

Jeg syns ikke du skal sende ny pakke, Surra! I alle fall ikke før vedkommende som skulle mottatt den har gitt lyd fra seg!

ORIGINAL: Prillemor

Dette høres jo rart ut. Men det trenger jo ikke være noen boblemamma fordet. Det kan jo hende at denne personen bare ikke har sendt pakke og kanskje ikke er så aktiv lenger at hun er inne på bv så ofte? Og kanskje syns det er litt flaut å ikke ha sendt pakke? Men enig i at vi bør få vite hvem dette er. Særlig siden hun ikke har sendt pakke selv.

Jeg syns ikke du skal sende ny pakke, Surra! I alle fall ikke før vedkommende som skulle mottatt den har gitt lyd fra seg!

ORIGINAL: *HekkeliBekkeli*

ORIGINAL: Prillemor

Jeg syns IKKE du skal sende ny gave, hvertfall ikke til din hemmelige venn igjen...
Da hadde jeg heller villa sendt til hun som ikke har fått gave av mottaker...

Vent heller og se om hun tar kontakt med noen...
Syns dette er en unødvendig og kjip situasjon.
Skjønne deg godt at du er lei deg, men jeg tror hvertfall på deg [:)]

Og den som har arrangert dette burde merke seg nicket, så ikke hun får være med på flere hemmelig venn arrangementer... Så dermed basta... [8|][:)]

ORIGINAL: OceanGirl

Om det er en ny "siljuls/boblemamma" så synes jeg alle har rett til å få vite det. Hmmm. Jeg har også hatt mistanke tidligere. Men nå husket jeg fader ikke nick. Men uansett vil jeg heller ikke hen henge ut noen. I tilfelle man tar feil.

Om man ikke vi si det på forumet så synes jeg vi andre kan få en PM!

må si meg enig!! men jeg tror deg[:)] ikke vær lei deg.....[:)]

Back
Topp