Føler meg vrengt..

Sicily

Forumet er livet
Går omgangssjuke her oppe, og hele familien har hatt det etter tur. I går fikk jeg det og det var helt jævlig! Det verste var vel egentlig at jeg hadde skikkelige magesmerter som henger igjen enda.. Brekte meg så ofte og hardt at jeg trodde jeg skulle stryke med innimellom. De tre andre spydde 2-3 ganger så var det over. Har vanllgvis sterkt immunforsvar og blir sjelden syk. Når jeg først blir det, tar det av, da.. Blir man hardere rammet av alt pga graviditet?

huffda- kjenner til det.. jeg blir også sjelden syk, men når jeg blir det da er det helt for j*****... har ofte lurt på om det er fordi jeg ikke er "vant" med å være syk...

tror man har litt nedsatt immunforsvar når man er gravid- så det er muligens derfor du ble så syk denne gangen ( med vekt på tror[8D])

ORIGINAL: alltidlente

huffda- kjenner til det.. jeg blir også sjelden syk, men når jeg blir det da er det helt for j*****... har ofte lurt på om det er fordi jeg ikke er "vant" med å være syk...

tror man har litt nedsatt immunforsvar når man er gravid- så det er muligens derfor du ble så syk denne gangen ( med vekt på tror[8D])

Jeg tror det er fordi det må kraftigere bakterier/virus til for å slå oss ut.. [8D]

Ja jeg og mener immunforsvaret er litt dårligere når man er gravid... God bedring![:)]

føler med deg, har hatt omgangssyke 2 ganger siden jeg ble gravid. jeg klarte ikke å spise på flere dager og hadde vondt og var kvalm. lukkemuskelen er svakere som gravid og syreproduksjonen er høyere, og i tilegg har du kastet opp. kjøp inn tyggetabeletter for å roe ned magen, spis med jevne mellomrom det du klarer for å få magen i gang igjen. blomkålsuppe gikk det mye hos meg!

UGGH...[:'(] Jeg var sånn selv i starten av graviditeten. Magesmertene var driiitvonde.[:@][:@]

God bedring!

Back
Topp