Føler meg veldig gravid plutselig

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Idag prøvde jeg å gå en tur i skogen og peste som en hval der jeg sneglet meg oppover utrolig sakte. Senere skulle jeg ta bilen for å hente noen pakker og følte magen var i veien da jeg skulle inn og ut av bilen.
Idag føler jeg magen står ut og nå føler jeg meg plutselig veldig gravid. Fikk vondt under beina og nederst i rumpa etter gåturen min liksom. Lurer på hvordan det blir om 4-5 måneder da :wideyed:
Er bare 15+4. Flere som hadde/har det sånn tidlig?

Er helt lik mtp pust:banghead: er egentlig godt trent, men nå peser jeg av å gå opp en liten trapp :O

Samme her! Har noen bratte bakker opp mot huset som jeg aldri har hatt problemer meg før, men nå når jeg er ute å går med hunden holder jeg på å dø oppover bakkene! Må plutselig ta meg pause når vi kommer til trappa bare for å få igjen pusten:hilarious: Skal sies at det har blitt litt bedre enn hva det var for noen uker siden da, er 17+5 I dag:happy:

Blir værre og værre å bøye seg eventuelt stå bøyd for å holde på med ting på gulvet. Magen kommer i klem og det gjør vondt :wideyed: Synes det var litt tidlig :bag: 16+5

Jeg har vært utslitt i mange uker! Vært slitsomt å bare reise seg fra sofaen... men de siste dagene merker jeg at jeg begynner å få tilbake energien! I dag følte jeg som meg sjøl igjen :happy093 17+0 i dag:Heartred

Føle eg har pusta som ein kval sidan eg tissa på pinnen:laughing002
Har egentlig vore greit trent men no er eg alt ant enn trent, haha..
Magen pressar på her og, hadde meg ein styrkerunde va ein rar opplevelse..:laughing002

Blir værre og værre å bøye seg eventuelt stå bøyd for å holde på med ting på gulvet. Magen kommer i klem og det gjør vondt :wideyed: Synes det var litt tidlig :bag: 16+5
Det kjente jeg og idag da jeg hentet tvillingene i barnehagen, er 16+1 idag. Trodde ikke det skulle bli sånn såpass tidlig altså.

Jeg har vært utslitt i mange uker! Vært slitsomt å bare reise seg fra sofaen... men de siste dagene merker jeg at jeg begynner å få tilbake energien! I dag følte jeg som meg sjøl igjen :happy093 17+0 i dag:Heartred
Så godt å høre, det gir håp :)

Samme her! Har noen bratte bakker opp mot huset som jeg aldri har hatt problemer meg før, men nå når jeg er ute å går med hunden holder jeg på å dø oppover bakkene! Må plutselig ta meg pause når vi kommer til trappa bare for å få igjen pusten:hilarious: Skal sies at det har blitt litt bedre enn hva det var for noen uker siden da, er 17+5 I dag:happy:
Så godt å høre at det blir bedre! :)

Det kjente jeg og idag da jeg hentet tvillingene i barnehagen, er 16+1 idag. Trodde ikke det skulle bli sånn såpass tidlig altså.

Kjenner det også. Kan ikke sitte på huk og bøye meg når jeg leker med jenta vår, må sitte med beina spredd liksom :p kjenner også at det er bittelitt tyngre å snu seg i senga :O

Kjenner det også. Kan ikke sitte på huk og bøye meg når jeg leker med jenta vår, må sitte med beina spredd liksom :p kjenner også at det er bittelitt tyngre å snu seg i senga :O
Ja, jeg blir helt fascinert av at det starter allerede! Merket i natt også at det var tyngre å snu seg i senga, er jo helt utrolig allerede.

Back
Topp