Føler meg uvel/ikke i form/syk.. Men gravid..

Plomma

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Tror jeg trenger en UL snart for å sette pris på syntomene, uvirkelig at det er noe inni magen.
Er snart 5 uker på vei og syns hele greia er rar å forholde meg til!
Må småspise for å holde kvalmen unna og har mange rare matpakker etter at jeg ble kvalm av tanken på brød :p
Gråt da mannen min syntes det var teit å ta ul så tidlig fordi man ikke ser nakkefold ennå!
Etter beskyldninger om å være mannemann og ikke forstå noe forklarte jeg at jeg måtte bare se at det er sant! Så nå blir det vel snart bestilt ultralyd :p han forsto det faktisk da ;)

ååw kjære deg! <3 så godt å lese at flere blir kvalm av brød. haha <3

Jeg gråt av en film i går. en action film. å jeg klarer ikke å se på bilder av barna mine fra de var små. * tenk at de har vært så bitte bitte småååå *

Sender deg en god klem <3 nyt svangerskapstegnene dine - det er noe som vokser inni deg <3

Og er du alt for bekymret, så ville jeg ha dratt til en lege å snakket om det (* er første barnet ditt? * )

Er ofte første gang man er mest bekymret, fordi det er så nytt og rart og uvirkelig .

Hva har du av spennende i boksen din når du ikke kan spise brød? Føler meg selv ikke helt bra etter brød, derfor spør jeg ;)

Hva har du av spennende i boksen din når du ikke kan spise brød? Føler meg selv ikke helt bra etter brød, derfor spør jeg ;)

jeg.... lufter brødposen... sånn at det ikke skal lukte sånn av den... :rolleyes:
åsså DÆSHER JEG på masse pålegg:D for da lukter det ikke brød , evt bare spiser knekkebrød- eller havregrynsgrøt i stede for :)

Back
Topp