Føler meg utrygg

BlackPearl85

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Føler meg litt urolig og stresset. Når vil jeg vite at jeg virkelig er gravid, og at det ikke er kjemisk?
Får man symptomer om det er kjemisk?
Håper så ille at spiren vil sitte helt til mars, og at det er en ordentlig spire der inne.

Jeg er 4+4 idag. Har vel tatt 7 tester, og klarer ikke helt å legge stripsene fra meg.

Er rart at man skal føle seg så utrolig engstelig for noe som såvidt har begynt.

De første ukene er bare kjipe sånn sett. Det er jo ingenting du kan gjøre fra eller til, så rådet mitt er jo å tenke på andre ting. Som om det er så lett...
Men ja, jeg testet mye rundt uke 4 og så stoppet jeg. Ble stressa rundt uke 6, tok en test til som var kjempesterk, og etter det har jeg vært veldig rolig. Håper du finner roen også :)

Hei. Jeg har det akkurat likedan, så jeg skjønner deg så godt. Er redd for at jeg har mistet, eller at det er utenfor livmor.
Men har sluttet å teste. Har snakket med mannen min om min egstelse.
Vi prøver å bare slappe av, tross at jeg stresser med alle tanker, fram til jeg har en legetime i neste uke. Da vil jeg være et stykke ut i uke 6, og håper å bli beroliget. Fram til det prøver jeg bare å tenke at det ikke er noen som kan vite hva som foregår.
Jeg har egentlig ingen konkret grunn til uro..

Nei, jeg får vel bare ta tiden til hjelp og tenke på andre ting så godt det lar seg gjøre. For mye stress er nok ikke bra heller.

De første ukene er innmari kjipe.
Ved kjemisk kan du like gjerne få symptomer som hvis det går fint. Jeg har hatt ekstremt mye ved noen av mine kjemiske, sånn at det var årsaken til at jeg visste det før jeg testet.. Har ikke hatt like mye symptomer de gangene det har vart lenger, men det er kun min erfaring.
Nå har du bare noen dager igjen til det uansett ikke vil regnes som kjemisk. Det er fælt å gå og engste seg sånn.
Eneste du eventuelt kan gjøre på dette stadiet er å måle hcg i blod. To prøver med to-tre dagers mellomrom. Ellers er det dessverre bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at det kan være mulig å se noe på TUL.

Back
Topp