føler meg trygg nå.

linda80.

Betatt av forumet
da jeg var på tidlig UL da jeg var 6+4, fant gynekologen en stor cyste. den ble til trolig før jeg ble gravid. jeg fikk oppfølgings UL hver 14. dag. cysta vokste for hver gang.
for 3 uker siden var cysta på 10x10cm, og da begynte den å gjøre vondt. da fikk jeg UL hver uke for å følge med på den. smertene økte for hver dag, men størrelsen forble det samme.
mini vokste jo oxo, så nå var det derfor det gjorde vondt. det var ikke mere plass der inne.
på fredag var jeg til ny UL, gynekologen fant ikke mini med innvendigUL så hun måtte ta utvendigUL. mini sprella som bare det. brydde seg tydeligvis ikke noe om smertene jeg hadde.
jeg ble sendt på sykehuset, for en vurdering fra dem, gynekologen mente denne cysta måtte oppereres nå. jeg hadde så sterke smerter.
jeg ble opperert natt til lørdag. kikkhulsopperasjon.
de fikk ikke gravd ut cysta, men tappet den tom for vann og brant et hull i veggen så den ikke lukker seg igjen.

nå sitter jeg her, fortsatt litt øm etter opperasjonen. 13+4 uker på vei. føler meg trygg nå. og gleder meg til å kunne fortelle folk rundt meg hva som kommer i desember.
jeg skal på grillfest på lørdag, og da skal jeg strutte den magen jeg har.

ville bare dele min start på svangerskapet. jeg har ikke hatt noen andre plager enn ømme, store og tunge pupper. ingen kvalme i det hele tatt.

Så godt  høre at det gikk bra og at du har fått god oppfølging :)

Nyt det og lykke til videre

Back
Topp