Føler meg trist og alene

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Jeg har bestandig vert den som stiller opp for de rundt meg i et og alt. Både når det gjelder nære venner og de ikke fult så nære vennene.
Blandt annet så har jeg kjørt rundt på folk enten fordi at de ikke har bil, eller for at de har drukket osv.

Nå sitter jeg uten bil siden min bil ikke gikk igjennom EU godkjenning. Å nå er jeg mutters alene. Det er ingen som tilbyr seg å hjelpe meg når jeg trenger det, og ingen som kommer over på besøk heller.

Dagens lille utblåsning. Kom litt ekstra sterkt i dag siden en kompis av meg som har lovet å hjelpe endelig hadde en dag uten overtid, også tar han heller gubben min hjem til seg på kaffe isteden for å stille nesen innom her (nå er gubben min på jobb siden han jobber natt). Og jeg skulle egentlig ha vert ute å kjøpt bursdagsgave til en gutt vi skal i bursdag til i morgen

Det er lov å være litt snurt og deppa. med alle hormonene i kroppen er det til tider umulig å ikke være det :)
Beste tips. Ring noen og spør om en shoppingdate og si du ikke har bil :)

Tror gubben har snakket med kompisen vår. For kompisen ringte meg å sa at han henter meg i morgen tidlig slik at jeg kan ta bilen når han drar på jobb, så henter jeg han når han er ferdig :)

Er vanligvis flink til å gjemme hormoner på innsiden. Men nå om dagen kjenner jeg at jeg er litt sliten å ekstra alene, så da kan det være litt vanskelig noen ganger :P

Tror gubben har snakket med kompisen vår. For kompisen ringte meg å sa at han henter meg i morgen tidlig slik at jeg kan ta bilen når han drar på jobb, så henter jeg han når han er ferdig :)

Er vanligvis flink til å gjemme hormoner på innsiden. Men nå om dagen kjenner jeg at jeg er litt sliten å ekstra alene, så da kan det være litt vanskelig noen ganger :p
Så bra :)

Back
Topp