Des09Spirejuli12
Forelsket i forumet
Kjæresten og jeg ble enige om at vi ikke skulle si noetil familie før vi hadde vært på ul (skal det 13des.) å venner i uke 12. Ble enig om at vi kunne si det til bestevenn og han til bror si og jeg til kusina mi. Men så finner jeg gradvis ut at han har fortalt det til mange venner :( Blir skikkelig lei meg. Å det værste er at han sier det ikke til meg når jeg spørr. Jeg finner det ut på facen hans (ja vet det er feil å snoke der, men får en følelse av at han juger, å vil bekrefte det)
Nå har jeg "tatt" han et par ganger på dette å sagt at jeg vil han idet minste skal høre med meg først, å at han kan fortelle meg alle han har sagt det til så får vi det ut av verden. Han sier det ikke er noen fler. Men så finner jeg akkurat ut at han har sagt det til en kompis han har som jeg ikke takler (pga han dreper dyr å sånt :S) Kjenner jeg bare koker. Hvorfor må han ødelegge detta som jeg også har gleda meg til å fortelle når det er mere sikkert? :(
Nå har jeg "tatt" han et par ganger på dette å sagt at jeg vil han idet minste skal høre med meg først, å at han kan fortelle meg alle han har sagt det til så får vi det ut av verden. Han sier det ikke er noen fler. Men så finner jeg akkurat ut at han har sagt det til en kompis han har som jeg ikke takler (pga han dreper dyr å sånt :S) Kjenner jeg bare koker. Hvorfor må han ødelegge detta som jeg også har gleda meg til å fortelle når det er mere sikkert? :(