De siste par dagene har jeg følt med så stinn nederst i magen over skambeinet. Flere som opplever dette ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok livmora som er på vei oppovermen kjenner igjen litt følelsen
![]()
De siste par dagene har jeg følt med så stinn nederst i magen over skambeinet. Flere som opplever dette ?
Stinn? Hva betyr det? Jeg kjenner mye når jeg er sliten og ellers litt stikninger her og der, og litt murringer innimellom...
åå nei det har jeg ikke, mest nederst her. Akkurat som et press på en måteHar det sann selv nå og da, men da har jeg det i hele magen![]()
Ja er sånn press / ømhet på en måte. Vanskelig å forklare , hihi11+2 stemmer godt med at livmora er på vei opp hvertfalljeg har i tillegg vært veldig øm i det området, men har gått seg litt til.
Godt å høre det er normaltHar ofte følt meg stinn i hele magen, ikke lett å bøye seg osv når man føler det sånn![]()

Mm syns jeg også er godt å lese at man ikke er alene om detJa og spesielt føltes det slik i dag. Fikk akkurat som gangsperre i hele livmoren. Er livredd for alt mulig av vondter nå, så fint å se at flere har det slik![]()