Føler meg stappet.

Tamiria

Forumet er livet
Er det noen andre som merker det når du spiser?Jeg kan ikke spise mye før jeg føler meg helt stappet/sprengt. Ikke pga kvalme, men rett og slett som det ikke er plass til mer mat.[8|]

Har merket det i noen dager nå. Hadde nettopp litt lasagne til middag(liten klatt)+bitte litt salat. Og jeg føler meg helt stappet, føler maten står oppe i halsen.[>:] Vet det vanlig i slutten av svangerskapet pga babyen tar mye plass og presser på alt inne i der, men nå?Babyen tar jo nesten ikke plass nå. Og hvordan skal dette bli dersom det fortsetter? Får vel bare plass til ei ert i slutten av svangerskapet da.[;)][8D]

Kjenner meg igjen i det du beskriver...

Blir bråmett og fort mett i forhold til hva jeg pleide...

jg kjenner meg veldig igjen der!! skal nesten ingenting før det kjennes ut som om den vanlig "forspist seg" følelsen.. merkelig greie.. hehe..

He he, her er det helt motsatt føler jeg stapper i meg alt jeg kommer over og blir aldri mett, gått opp 2 kg allerede, hvor skal dette ende?[:o][&o]

ORIGINAL: *Nøste*

He he, her er det helt motsatt føler jeg stapper i meg alt jeg kommer over og blir aldri mett, gått opp 2 kg allerede, hvor skal dette ende?[:o][&o]

Har det helt lik jeg, førler jeg må spise hele tiden. Så her går det i ganske så mye frukt hele dagen... 

Ser at det er flere som føler det sånn,så da er det helt sikkert noe som følger med det å være gravid.[:)]

Får bare spise flere måltider og mindre i hvert måltid. Og være enda mer påpasslig på at det er sunt det jeg spiser.[:)]

Tenkte jeg skulle våge meg på en bitte liten porsjon med lasagne+salat til kvelds.

ORIGINAL: Mazter

Jeg føler meg mett uten å spise og jeg. Og får naturlig nok da ikke plass til mye mat. Er oppblåst 24/7, veldig og. Men er ofte sulten for det, spesielt når jeg står opp.

Sign[;)]

huff... helt det samme her.. blir fort mett og veldig stappet.. plages ofte med mye luft i magen i tillegg.. og jeg fortsetter å være stappet selv når jeg er skikkelig sulten, er jo helt grusomt! Er det noen som har noen tips som hjelper på oppblåstheten???

Jepp og det har jeg blitt i vært svangerskap,ubehagelig
syns jeg da

Back
Topp