Føler meg sprengt.....

Gleder meg til nr 2

Flørter med forumet
Føler meg plutselig så sprengt i magen, selv om jeg bare er i uke 34. Sikkert fordi magen står så høyt akkurat nå. og føler ting blir pressa der inne....Blir nesten litt uvel av og til. Andre som føler det slik???? Er vell ikke lenge til magen synker, slik at det går an å sitte uten at det er vondt og presser på!

Øhm...min mage er lav, men er ikke godt å bøye og sitte fordi[:D] Uke 33+5 jeg da. Men uvel kan jeg kjenne meg igjen i...kjenner meg som et stappa pøleskinn nå ja, skal bli spennende å se hvordan det ender[:D]

samme her, magen min er også ganske lav, men det presser på når jeg sitter alikavel. Og magen er et trommeskinn som er klart til å sprekke. Denne gangen føler jeg faktisk at huden strekker seg, det klør og huden har liksom blitt "tynn" rundt navlen, der må jeg smøre meg ofte for det er litt sårt der.

Alt er tungt med magen nå om dagen, glad det "bare" er 3-8 uker igjen, babyen kan godt ha litt pause i voksinga si nå altså.

Har følt meg sprengt siden uke 32 jeg da[&:]

Samme her[&:] Jordmor fekk ikkje målt magen skikkeleg i dag for toppen på livmora er under ribbebeina...håpar den vil synke litt meir snart.

Back
Topp