Føler meg som strandet...

Mayb31

Elsker forumet
...på en øde øy her inne.

Jeg har gledet meg sååå til enndelig å få komme meg på nett å snakkemed dere igjen, men her skjer det jo ingenting...nesten da.
Hvor er alle sammen og hva skjer?
Så mange gjenganere som jeg ikke har sett snurten til siden jeg kom tilbake..hvor er alle sammen?

~miss you like crazy~

ja, tenkte på det i går kveld jeg også,ikke noe fræs,det var jo sinnsykt stille...
nesten ingen som er her i dag heller...[8|]

hmm, kanskje de har funnet ut at det faktisk går ann å gjøre andre ting, enn å sitt her å stirre hele dagen,hihi[;)]

sikkert endel som sliter med å komme inn også??

ORIGINAL: martaIfarta

hmm, kanskje de har funnet ut at det faktisk går ann å gjøre andre ting, enn å sitt her å stirre hele dagen,hihi

...hva med oss da[:(]

Hva annet kan være viktigere enn oss og Babyverden[:(][:(][:(]

Jeg er her[;)]
Men det pleier jo å være litt mer stille i helgene da[:)]

Jeg er her også.. relativ ny, men allerede blitt en gjenganger[;)]

Er innom en tur, men det er jo så fint vær idag!! Må ut og nyte solen!![:)]

Jeg skal også ut en tur i det fine været, kan jo ikke bli sittende her.. eller......

Godt å se dere jenter...

Er innom en tur jeg også... må se hva som skjer. Venter på utfor på tv, for da kommer kjæresten ned fra kontoret og kan spise frokost med meg.

Kommer sikkert til å være her mye i dag, for her er det ikke så fint vær, og i morgen skal de vel skifte server her, så da får vi ikke kommet inn...

ORIGINAL: lenemor

Er innom en tur jeg også... må se hva som skjer. Venter på utfor på tv, for da kommer kjæresten ned fra kontoret og kan spise frokost med meg.

Kommer sikkert til å være her mye i dag, for her er det ikke så fint vær, og i morgen skal de vel skifte server her, så da får vi ikke kommet inn...

Da har jeg en mulighet til å få ryddet ut de siste eskene og søppelsekkene etter flyttingen

Back
Topp