Føler meg som et fjell i finstasen...

Verdens_Lykkeligste

Andre møte med forumet
Hei!
Misforstå meg rett; etter 3 år med prøverørsbehandling, 11 egg brukt opp, og ENDELIG en perfekt graviditetstest - så begynner kroppen å bli meeeeget stor... ;) (Jeg er høy fra før, så tanken på å bli "svær" i svangerskapet er der... :( )
Jeg skal i bryllup 31 mai, og måtte kjøpe kjole her om dagen.. Oh loooord kan man si!
Siden jeg er gravid, så blir jeg jo naturlig nok varm relativt fort når jeg skal prøve klær, så jeg sleit skikkelig! Jeg tok kjole nr 4 - kun fordi jeg fikk den på meg! Den kosta 3.000,- (!), men det ga jeg visst blaffen i.. Jeg orket rett og slett ikke å prøve flere kjoler!
Heldigvis hadde jeg med meg verdens søteste venninne, som påstod at jeg så fantstisk ut <3 hehe!
Jeg er UTROLIG glad for at tulla i magehuset vokser seg stor og sterk, men jeg føler meg seriøst som Mount Everest! Håper bare ikke jeg ser sånn ut i bryllupet også... Kjenner jeg gruer meg litt faktisk, selvom jeg er SUPERSTOLT av å endelig ha fått denne magen!
Er det noen av dere som føler det samme? :anyone

Jeg kjenner meg godt igjen, jeg er også ganske høy, og føler meg gigantisk! Det er nok kanskje ikke det at venninnen din er så veldig snill (hun er nok det og altså), men det er nok mest det at du er streng mot deg selv! Veldig kjedelig å føle det slik, den eneste tørsten er at det er du som ser det, og at det kommer noe veldig godt ut av det til slutt :) det var forresten en veldig dyr kjole.... Håper du får brukt for den flere ganger i sommer da!

Jeg kjenner meg godt igjen, jeg er også ganske høy, og føler meg gigantisk! Det er nok kanskje ikke det at venninnen din er så veldig snill (hun er nok det og altså), men det er nok mest det at du er streng mot deg selv! Veldig kjedelig å føle det slik, den eneste tørsten er at det er du som ser det, og at det kommer noe veldig godt ut av det til slutt :) det var forresten en veldig dyr kjole.... Håper du får brukt for den flere ganger i sommer da!

Er som jeg skulla sagt det selv =)

Hun er nok ikke bare snill, jeg tror hun mener det når hun sier du ser fantastisk ut :)

Du ser sikkert strålende ut :)

Jeg er ikke så veldig høy, men har i alle mine svangerskap hatt veldig stor mage, hadde samme termin som nå med andremann (har termin 22. august) og husker at jeg fikk mange kommentarer om at nå var det vel ikke lenge igjen på 17. mai det året, så gruer meg litt til 17. mai av den grunnen i år, oppfølgings kommentaren når jeg sa at det enda var drøye 3 måneder igjen var "oi, da blir du svær" og det er ikke akkurat den hyggeligste kommentaren å få :( At jeg ikke er så veldig slank i utgangspunktet gjør kanskje at den kommentaren svir litt ekstra.
Samtidig nyter jeg selvsagt magen akkurat som deg <3

Så søte dere er!
Nå er det en uke igjen til bryllupet, og jeg tipper det går veldig fint :) Magen er litt mer markert på en måte.
Ja, kjolen var dritdyr, men i ren desperasjon og blandt verdens heftigste svettetokter, så ble den kjøpt! ;)
Nå er det største problemet sko... Haha, er det ikke det ene, så er det det andre... ;)
Håper dere alle hadde en super 17 mai - om det var i finstasen eller ikke !

Back
Topp