Føler meg som en Kiwi pose blant designvesker for tiden...

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
... formløs, fargeløs og ikke noe man har lyst til å vise seg med på armen :( Ikke kult blant alle de freshe (men super hyggelige) damene på jobben. Håret er flatt, huden er uren,magen er oppblåst og formen er laber. Blæh, trøster meg med at det kommer til å bli bedre, men det er kjipt å føle seg sånn. Flere som føler seg lite attraktive for tiden?

Haha, veldig bra beskrivelse. :P

Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din. Vi får heller sammenligne oss med hverandre, så er vi nok like freshe hele gjengen. ;)

Hahahahaha!!!!!
BEKLAGER at jeg ler, men den her gikk RETT hjem hos meg! Du kan å få sagt det!!! Jeg er uten tvil en Kiwi pose!!! En med hull i, og som har hatt tunge varer i seg, slik den er litt dradd!
Baff! Gleder meg til å stråle igjen en eller annen gang! :)

Amen.. Håret har tatt helt kvelden, huden er håpløs og magen velter ut - men.. får håpe det blir verdt det! :)

Fnis! Herlig!!

Vel.. jeg har mannet meg opp i en uke på å dra på adventsamling på skolen til jenta... Dette var igår.. Jeg har jo spydd uten stopp i 5 uker, så ja..
Jeg gikk (uheldigvis) forbi speiliet idag jeg skulle gå ut.. Og tenkte.. å herregud... Jeg så jo død ut...
Gikk inn på badet.. Tok på noen strøk med Mascara i håp om at jeg iallefall skulle se litt mindre død ut... Mascara har jeg ikke brukt på 5 uker heller... Tror ikke det hjalp.. men, jeg var nå der iallefall! Hadde armert meg med pastillesker, tyggis, spypose og vann.. Det GIKK bra... :D

Det var som om du snakka om meg. :)
jeg skal på julebord i morra, og formen er ræva, så tror jeg rett og slett skal unne meg en tur til frisøren, og få de til å gjøre litt underverker. :)

Hørtes treffende ut! Er trøtt, uopplagt, kvalm, har mørke ringer under øynene, håret samarbeidet ikke i det hele tatt, neglene knekker og fliser seg, magen er oppblåst, jeg har fått uren hud, og ser generelt gusten ut. Det får bli et par timer foran speilet før julebordet på lørdag, ikke vet jeg om jeg har noe å ha på meg engang :eek:

Ikke får jeg noe sympati på jobben heller, for de vet jo ikke at jeg er gravid engang. o_O

Enda en kiwi-pose signerer!! Føler meg helt forjævlig, kvalm og hele den pakka. Håper dette snur om ikke så altfor lenge, krysser fingrene!

Godt jeg ikke er alene om å føle meg litt frynsete i kantene :)

Back
Topp