Føler meg som ei melkeku:-p

Gaus

Betatt av forumet
Minien har hengt på puppen ganske ofte i dag, men har ikke vært fornøyd når han er ferdig:-(:-( Jeg er ikke vandt til å amme....så han er egentlig den første jeg har ammet. Virker ikke som han har vondt i magen heller....kan jeg ha lite næring i melken eller kan det være økedag siden han er 3uker på mandag??? Har liksom ikke lyst å gi opp ammingen denne gang, men har kjøpt inn tillegg og flasker just in case Whitney to do??? Noen som har noen gode råd???

Sannsynligvis er det gutten som holder på å øke. Følg med på antall våte bleier og ta en vektkontroll hvis bekymringen vedvarer.. Ellers er det nok ganske vanlig å amme hyppigere på kveldenda melkemengden er mindre enn om dagen. Gir du erstatning med en gang vil ikke gutten ha behov for å stimuleremelkemengden.

Det kommer jo noen sånne økedøgn av og til, så du må ikke begynne å gi tillegg med en gang. Hvis du er bekymret for om du har nok næring i melken så gå å vei han jevnlig på helsestasjonen, her har de åpen helsestasjon hver onsdag som vi kan komme å veie og måle barnet. Det tilbudet benyttet jeg meg ofte av med førstemann som jeg følte var litt småspist, men vekten økte jevnt å trutt så alt var i skjønneste orden. :-)
Videre kan de også bruke puppen som sutt, så pass på å høre at han faktisk drikker/ svelger og ikke bare ligger å sutter på den.

Først og fremst....d Skulle stå what to doms ikke witney to do....gapahuk....herlige ordbok på iPaden:-P Takk for svar:-):-):-)....mine 3andre barn er flaskebarn så jeg hadde håpet å slippe denne gang. Var ikke klar over at produksjonen var dårligere på dagen derfor vil babyen har mer på kvelden, så d var nytt (selv om amming i d hele er helt nytt:-) ) Jeg får ta en dag i neste uke å veie han - var å veide han da han da han var 9 dager gammel å da hadde han lagt på seg 390:-) dvs fødselsvekten hans var 2705 å 9 dager etter vara han 3095...går ut ifra at han har gått opp ytterligere;-);-)

Jo du, kjenner på det samme selv ^^
Har nettopp hatt slike døgn selv. Måtte gi en flaske med erstatning til slutt, for jeg var så sår. Var godt med den lille pausen, men det forvirrer babyen så om det var helt verdt det er jeg usikker på.

Uff ja kjenner også at d ble ganske sår mot slutten....han har vært ganske rolig i dag, så satser på at d bare var økedag Håper du klarer å fortsette å amme, selv om jeg er der at får d ikke så går d ikke. Mme er toppers d;-);-)

det kommer mindre melk på kvelden, men den er også fetere da.

Back
Topp