Føler meg skutt.

Himmelstøv

Forumet er livet
Jeg føler meg rett og slett skutt for tiden.
jeg sover, sover og sover, nevnte jeg at jeg SOVER????[:@]
Jeg har veldig liten energi, å føler meg daff og elendig tl en hver tid.
Sjønner ikke hva jeg skal fylle dagene med, å dette er ikke no koseli når man har en 4 års gammel sønn som vil gjøre ting, noe som er forståelig. HUFF..

Litt syting på meg idag.

Jeg vet SÅ godt hva du mener!!

Sover hele natten, men er trøtt heeeele tiden!!

Sovner på sofaen omtrent hver eneste kveld, men blir liksom aldri uthvilt.

Lykken her er at storebror er så stor at han leker med venner uansett liksom.

Stakkar.. sender litt energi til deg jeg [:D][:D][:D][:D][:D]
sov ca 14 timer døgnet frem til uke 13, var grusomt, etter det har jeg blitt vanlig igjen.. 
Håper du får masse energi snart:-)

klem klem

Ja jeg forstår godt hva du mener, godt du er sykmeldt så du får muligheten til å sove! Mulig jeg også må ordne meg en liten sykmelding så jeg får sovet ut litt!

Signerer her jeg også, for du er så absolutt ikke alene om å føle det slik! Kjenner jeg er misunnelig på de gravide som strutter av glede og overskudd! Skulle ønske jeg kunne fått litt..Har selv en sønn på 3år, og en samboer som jobber skift. Må bare innrømme at jeg er forferdelig sliten enkelte dager.. Men, det er SÅ verdt det [;)]

Håper du føler det bedre snart!
Klem

jeg vet akkuratt hvordan du har det[:-] hadde det sånn i begynnelsen,bare sov og sov.. fikk kjempe dårlig samvittighet for snuppa vår[:(]
men nå er det så mye bedre[:D]

det blir bedre[:)]

Jeg skjønner hva du mener... jeg må ha mine 12timers søvn hver natt ellers blir jeg grinete og trøtt :P hehe... men nå har ikke jeg noen barn fra før av da, så jeg har mulighet til det...

Back
Topp