Føler meg SKAMBANKET

Jessjess

Elsker forumet
innvendig!!! GOSH! At det er muuulig å sparke og bevege seg så mye, så ofte og sååååå nøyaktig på samme stedet hele tiden?? Våkner om natten nå, eeeeenda oftere enn jeg pleier, fordi jeg er såå sår innvendig.. ribbeina får skikkelig gjennomgå og i dag har både jeg og sambo kjent småen på oversiden av ribbeina.. altså.. hva skal han der å reke etter? :P hehehe! Skjønningen vår <3

Høres overhode ikkje kjekt ut :/ skjønner godt du har vondt! Kan bli litt for mykje av det gode også;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Nurket her og elsker ribbeina mine,og det er skikkelig ubehagelig:-(
Men bedre enn ingen bevegelse:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nurket her og elsker ribbeina mine,og det er skikkelig ubehagelig:-(
Men bedre enn ingen bevegelse:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja, jeg er helt enig! Vil heller kjenne det ekstra godt når han sparker enn at han ikke sparker i det hele tatt <3 hihi

Drar frem denne tråden igjen. For dette er sånn jeg føler meg nå. I går følte jeg at jeg var utslitt og full av blåmerker, bare på innsiden av kroppen.. Er ikke noe godt :(

Blir stiv og støl i skuldre og nakke og fordi jeg tror jeg går og anspenner meg hele tiden.. Heldigvis fikk jeg ordentlig god massasje av mannen min i går kveld..

Men ribbeina på høyreside er guttens favorittsted p sparke virker det som!

Hlyre side, oppunder ribbena her og.. junior har ikke en gang prøvd seg på venstresiden! Ugh, lei nattevåkning allerede.. hvordan skal dette gå? !♡

Ikke gi opp! småen her har snudd seg igjen og ligger nå å sparker alle andre steder! Deilig avlastning! håper dere får det snart også! for det er virkelig IKKE godt å bli sparket samme stedet gang på gang på gang på gang på gang.. :P

Ikke gi opp! småen her har snudd seg igjen og ligger nå å sparker alle andre steder! Deilig avlastning! håper dere får det snart også! for det er virkelig IKKE godt å bli sparket samme stedet gang på gang på gang på gang på gang.. :P

Litt misunnelig kjenner jeg!!

Hmmm lav mage jeg da?? Han ligger med hodet ned, og kan kjenne det i nærheten av ribbeina om jeg sitter.. Men om jeg står er det ikke sjans.. Toppen av livmora er en god del under mellomgolvet fortsatt.. hmm

Back
Topp