Føler meg sikkelig kjip...

Hvordan føler du det er denna gangen å være gravid? i forhold til det med å være fresh osv.
Håper jo på at litt tydelig livstegn vil hjelpe litt på for min del :) syns jeg har kjent noe i ettermiddag når jeg har lagt på sofaen, men er usikker på om det er baby eller luft :hilarious:

Jeg er ganske nøytral denne gangen. Jeg har ikke noe imot å være gravid, for jeg vet at det kjipe går over og det fine kommer;) Jeg har ikke klær som passer skikkelig, og orker ikke å pynte meg noe særlig, så jeg føler meg ikke superfresh akkurat:p Jobber i barnehage og har en ettåring, så livet er 100% barn for tiden. Men det har nok litt med prioriteringer å gjøre også. Begynte å føle meg som meg selv rett før jeg ble gravid igjen, men nå vet jeg at jeg kommer meg tilbake dit iallefall:hilarious:

Jeg er ganske nøytral denne gangen. Jeg har ikke noe imot å være gravid, for jeg vet at det kjipe går over og det fine kommer;) Jeg har ikke klær som passer skikkelig, og orker ikke å pynte meg noe særlig, så jeg føler meg ikke superfresh akkurat:p Jobber i barnehage og har en ettåring, så livet er 100% barn for tiden. Men det har nok litt med prioriteringer å gjøre også. Begynte å føle meg som meg selv rett før jeg ble gravid igjen, men nå vet jeg at jeg kommer meg tilbake dit iallefall:hilarious:

Okei, men det høres da ut som et bedre utgangspunkt enn første gangen (:
Jobber selv i barnehage så er ikke noe prioritering i å pynte seg her heller, isåfall ikke for å dra på jobb :hilarious:

Back
Topp