Føler meg så....

Eiksi

Betatt av forumet

ENERGILØS! 

Siden jeg har fri fra jobb i dag, tenkte jeg å vaske/rydde her hjemme, men får ikke gjort noen ting! Orker rett å slett ikke :S eneste jeg har giddet å gjør er å sette på to maskiner med klær..å ikke minst ligge på sofaen;) 

+ jeg er litt redd for at typen ikke forstår meg, å bare tror jeg har blitt lat :(

Skulle snart begynt å tenke på noe middag og, men blir kvalm av bare tanken på mat :S

(måtte bare få ut litt frustrasjon, hehe)

Noen som har det på samme måte?

ååh ja... samme her.
men må ta meg sammen snart, må hente barna mine på barnehagen snart.. og har ikke gjort en en ting her i huset. har sovet halve morningen.. uff...

Veldig velkjent det der ja..

Er masse jeg skulle fått gjort her.. men orken mangler..

Jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som skjønner at  energinivået mitt ikke er på topp så gjett om jeg gleder meg til vi skal flytte dit og vi er to til å ordne i huset :)

Kjenner til det der..jeg er helt tappet for energi. Bare det å lage middag og sette på en maskin med klær er et skikkelig tiltak og ork. Og jeg har bare lyst til å ligge å late meg og sove hele tiden. Men jeg trøster meg med at jeg vil heller være søkke sliten enn kvalm som jeg var sist 24/7...

Her også! Men, tvinger jeg meg selv ut og gjøre noe som feks gå en tur i frisk luft så hjelper det. Husker jeg var sånn til andre semester i forrige svangerskap :)

Jeg er veldig energiløs for tiden, orker akkurat å lage middag når jeg kommer hjem, så blir det sofaen neste. Orker nesten ikke noe husarbeid, det er mannen min som gjør mesteparten nå. Jeg skal jo egentlig trene i 45 min daglig også, men av og til blir det også helt håpløst, for jeg vil sovne på trimsykkelen. Orker rett og slett INGENTING.... :/ Det er jo slitsomt å være så trøtt også... Dårlig søvn har jeg også i tillegg..
Så, nei, du er ikke alene.

Men jeg vet iallfall at mannen min forstår og godtar formen min akkurat nå, heldigvis... :)

Back
Topp